EGG-HVC-001

Sonic the Hedgehog CD
EGG-HVC-001

Następny boss >>

EGG-HVC-001 – pierwszy boss w grze Sonic CD, z którym gracz walczy na poziomie Palmtree Panic.

Opis Edytuj

EGG-HVC-001 to maszyna krocząca, przypominająca humanoida. Posiada szary korpus,z dwoma naramiennikami. Jego ręce zakończone są springami, a nogi posiadają kolce na stopach. W złej przyszłości jest szaro-pomarańczowy, a w dobrej szaro-fioletowy.

Boss Edytuj

EGG-HVC-001.png

Rysunek bossa

Na początku walki, boss zeskoczy na pole walki i wyląduje w prawej krawędzi. Następnie będzie się poruszać w lewo i wystawiać do przodu swoje dłonie ze springami, które mogą odbijać gracza. Po dojściu do określonego punktu, boss zacznie się cofać powoli do tyłu, aby następnie zaszarżować bardzo szybko przed siebie. Aby pokonać robota, należy wskoczyć na w jego kokpit, kiedy odsuwa się do tyłu, ponieważ obniża wysokość swoich ramion i nie może odbić gracza. Po otrzymaniu pierwszego ciosu, odpadnie mu prawa ręka, po otrzymaniu drugiego lewa, a po otrzymaniu trzeciego odpadną mu nogi, a korpus zacznie wybuchać. Doktor Eggman ucieknie za pomocą swojego plecaka rakietowego.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss - JP
Boss - US

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz stanie na prawej krawędzi i poczeka aż boss spadnie na arenę, będzie można bardzo łatwo wygrać walkę, skacząc na robota od tyłu.
  • Jest to jeden z niewielu bossów w Sonic CD, którego kolorystyka jest zależna od przyszłości w jakiej się z nim walczy.