FANDOM

ESP – specjalna umiejętność Silvera w grach Sonic Rivals i Sonic Rivals 2.

Opis Edytuj

Podczas wykonywania umiejętności Silver skacze i unosi się w powietrzu. Podczas lotu kładzie swoje ręce na głowę, wyzwalając zieloną psychokinetyczną energię na zewnątrz. Silver wykrzykuje wówczas nazwę umiejętności, Psychic Control, po czym jego psychokinetyczna energia zostaje rozrzucona po okolicy. ESP atakuje umysł rywala, zamieniając jego sterowanie. Utrudnia to przeciwnikowi prawidłowe sterowanie swoją postacią (np. jeśli przeciwnik będzie chciał pójść w prawo to zamiast tego skręci w lewo itd.).

W Sonic Rivals aby aktywować umiejętność gracz musi zebrać power-up z gwiazdą. W Sonic Rivals 2 ESP można wykonać wtedy kiedy licznik specjalnej umiejętności jest pełny. Gracz może przedłużyć czas trwania umiejętność wciskając kwadrat.

Metal Sonic może skopiować tę umiejętność wykonując Copycat.

Ciekawostki Edytuj

  • ESP to skrót dla postrzegania pozazmysłowego (ang. extrasensory perception). Umiejętność ta polega jednak na takich zjawiskach jak telepatia, jasnowidzenie i jasnosłyszenie.
  • Mimo że umiejętność nosi nazwę ESP, to Silver i tak nazywa ją Psychic Control podczas wykonywania.