Fandom

Sonic Wiki

Egg-Go-Round

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Advance 2
Egg-Go-Round

Następny boss >>

Egg-Go-Round (エッグゴーランド Eggu Gō Rando?) – szósty boss w grze Sonic Advance 2, z którym gracz walczy na poziomie Techno Base.

Opis Edytuj

Egg-Go-Round składa się z okrągłego kokpitu, od którego odchodzą cztery długie ramiona, przypominające macki. Dwa ramiona zawierają żółte platformy z wysuwanymi kolcami, a dwa pozostałe szare platformy, które mogą się obracać. Dodatkowo, robot posiada wyrzutnię pocisków na kokpicie.

Boss Edytuj

Walka toczy się na prostym terenie z lekkimi wzniesieniami i obniżeniami. Gracz musi gonić bossa, który będzie posyłał w jego stronę swoje ataki. Egg-Go-Round będzie przemieszczał się po zawieszonej pośrodku planszy szynie. Aby zadać bossowi obrażenia, gracz będzie musiał skakać w górną część kokpitu. Aby to zrobić, postać będzie musiała wspinać się po platformach trzymanych przez robota.

Każda z platform posiada na sobie niebieską lampkę. Są dwa rodzaje platform: szare i żółte. Jeśli na szarych platformach zapali się czerwona lampka, zaczną się one obracać i strąca z siebie gracza, ale nie zadadzą mu obrażeń. Jeśli na żółtych platformach zapali się czerwona lampka, wysuną się z nich kolce, które zranią gracza. Robot będzie dodatkowo strzelał co jakiś czas trzema pociskami w stronę gracza. Po otrzymaniu 4 ciosów Egg-Go-Round zacznie agresywniej i szybciej strzelać pociskami i obracać platformami, a także wysuwać z nich kolce. Po otrzymaniu kolejnych czterech ciosów boss zostanie pokonany.

Egg-Go-Round powraca razem z pozostałymi bossami z gry na poziomie XX. Zniszczenie go wymaga tutaj zadania mu jedynie 4 ciosów.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg-Go-Round - Faza pierwsza
Egg-Go-Round - Faza druga

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki