Fandom

Sonic Wiki

Egg Albatross

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Egg Albatross (Team Sonic)

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Egg Albatross (Team Dark)

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Egg Albatross (Team Rose)

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Egg Albatross (Team Chaotix)

Następny boss >>

Cudzy1.png Załadować wszystkie działa, otworzyć ogień! Cudzy2.png
Neo Metal Sonic w przebraniu Eggmana pilotując Egg Albatrossa
Egg Albatross (エッグアルバトロス Egguarubatorosu?) – czwarty boss w Sonic Heroes, wspólny dla wszystkich drużyn.

Opis Edytuj

Egg Albatross to latający transporter broni. Statek podzielony jest na trzy segmenty. Dolny segment to metalowa platforma, podczepiona do znajdującego się wyżej sterowca. Znajduje się tutaj sześć stanowisk dla Egg Pawnów z pistoletami maszynowi, po trzy z prawej i trzy z lewej strony. Na przodzie platformy znajduje się ruchome działo, strzelające kolczastymi kulami. Od platformy odchodzą dwa metalowy skrzydła, zawierające działa strzelające zielonymi, laserowymi obręczami, a także śmigła. Wyżej położony jest złoty sterowiec z wielkim śmigłem pośrodku i odchodzącymi po bokach działami, strzelającymi kolczastymi kulami. Na samym szczycie znajduje się Egg Hawk służący, w razie niepowodzenia, do szybkiego odwrotu.

Boss Edytuj

Walka z Egg Albatrossem toczy się na zawieszonych nad kanionem metalowych drogach i szynach. Gracz porusza się po nich, ścigając Egg Albatrossa. Drogę często blokują pobliskie roboty Eggmana. Należy również uważać, aby nie wypaść z trasy w przepaść. Walka podzielona jest na trzy fazy.
Egg Albatross 1.png

Sterowiec

W pierwszej fazie, celem gracza jest zniszczenie dolnego pokładu. Składa się on z umieszczonego na przodzie działa, strzelającego kolczastymi kulami. Działo obraca się zawsze w stronę gracza, tak bardzo jak tylko może. Nie może zostać zniszczone i uderzanie w nie nie obniża poziomu zdrowia pokładu. Na pokładzie, pod sterowcem umieszczone są stanowiska Egg Pawnów strzelających seriami pocisków z broni maszynowej. Roboty posiadają trzy punkty życia, ale ich zniszczenie nie wpływa na poziom zdrowia statku. Podobnie jest z umieszczonymi na skrzydłach pokładu działami laserowymi, które również posiadają trzy punkty życia i wystrzeliwują zielone obręcze, podobne do tych z których korzystają Camerony. Aby zniszczyć pierwszy segment, gracz musi uderzać w pokład, skrzydła. Wirniki na końcu skrzydeł posiadają 9 punktów zdrowia i są traktowane jako osobny element. Po zniszczeniu pierwszego segmentu, Egg Albatross zacznie poruszać się nad ziemią za pomocą sterowca. Sterowiec posiada zamontowane po bokach wyrzutnie kolczastych kul. Gracz musi uderzać w jego śmigło, aby zadać obrażenia.
Egg Albatross 2.png

Egg Hawk

Po zniszczeniu drugiego segmentu, Eggman zacznie uciekać w Egg Hawku, który w tej walce posiada jedynie 15 punktów życia. Będzie wykonywał te same ataki, co podczas poprzedniej walki z tym bossem. Po zniszczeniu ostatniego segmentu, robot zostanie pokonany.

W każdej fazie, jeśli gracz zbytnio oddali się od Egg Albatrossa, ten podleci do niego blisko i zacznie ponownie lecieć do tyłu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Albatross

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki