Fandom

Sonic Wiki

Egg Bishop

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Egg Bishop (エッグビショップ Eggubishoppu?) – robot z serii E-1000, pojawiający się w grach Sonic Heroes i Sonic Rush.

Opis Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Egg Bishop po raz pierwszy pojawia się w grze Sonic Heroes. Roboty te można spotkać tylko na poziomach Hang Castle i Mystic Mansion. Posiadają czerwony tułów i niebieskie, szpiczaste czapki. Poza dotknięciem gracza nie zadają one żadnych obrażeń. Posługują się kosturem, trzymanym w prawej dłoni.

Egg Bishop będzie zazwyczaj patrolował pobliski teren, dopóki nie wykryje gracza. Zacznie wtedy powoli oddalać się od wrogiej drużyny, co jakiś czas wznosząc w górę swój kostur, lecząc tym samym pobliskie roboty, przywracając im wszystkie utracone punkty życia. Egg Bishop potrafi również leczyć samego siebie. Robot może być zniszczony przez wszystkie formacje. Wykonanie na nim Thunder Shoota sparaliżuje go. Wykonanie Tornado Jump, lub Homing Attacku na trzecim poziomie, sprawi że robot wykona przewrót do tyłu i zmieni się w Egg Magiciana.

Sonic Rush Edytuj

Egg Bishop sprite.png

Egg Bishop powraca w grze Sonic Rush. Roboty można spotkać w pierwszym i drugim akcie poziomu Mirage Road. W przeciwieństwie do swoich umiejętności w Sonic Heroes, Egg Bishopy strzelają teraz w gracza małymi kulami energii. Nie posiadają tutaj umiejętności leczenia, ani zmiany w Egg Magiciana.

Więcej w Fandom

Losowa wiki