Fandom

Sonic Wiki

Egg Bomber Tank

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Advance 2
Egg Bomber Tank

Następny boss >>

Egg Bomber Tank (エッグボンバータンク Eggu Bonbā Tanku?) – drugi boss w grze Sonic Advance 2, z którym gracz walczy na poziomie Hot Crater.

Opis Edytuj

Egg Bomber Tank jest robotem-czołgiem. Posiada sześć kół, na których zamontowany jest duży kokpit sterowniczy. Z kokpitu wystaje czarna lufa, strzelająca pociskami.

Boss Edytuj

Walka toczy się na prostym terenie z lekkimi wzniesieniami i obniżeniami. Gracz musi gonić bossa, który będzie posyłał w jego stronę swoje ataki. Egg Bomber Tank będzie przemieszczał swoje działo od góry do dołu, co jakiś czas wystrzeliwując z niego okrągłe, czarne pociski z symbolem Eggmana. Pociski będą toczyć się po ziemi i wybuchać przy kontakcie z graczem.

Aby pokonać Egg Bomber Tanka, gracz musi zadać mu 8 uderzeń w lufę działa. Po zadaniu wymaganej ilości obrażeń, lufa wybuchnie i w jej miejscu pojawi się otwór, z którego boss będzie wyrzucał kolejne pociski, lecz z większą szybkością. Kule będą również wystrzeliwane tylko po ziemi. Po zadaniu 4 ciosów w kokpit robota, boss zostanie pokonany.

Egg Bomber Tank powraca razem z pozostałymi bossami z gry na poziomie XX. Zniszczenie jego działa wymaga zadania mu 4 ciosów, a zniszczenie kokpitu dwóch kolejnych.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Bomber Tank - Faza pierwsza
Egg Bomber Tank - Faza druga

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki