Fandom

Sonic Wiki

Egg Bommer

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Egg Bommer – robot z serii E-1000, pojawiający się w grze Shadow the Hedgehog.

Opis Edytuj

Egg bommer jest Egg Pawnem w rycerskiej zbroi.

Egg Bommer będzie żonglował bombami podczas balansowania na dużej kolczastej kuli, dopóki nie zobaczy gracza. Zacznie wtedy rzucać w jego stronę bombami, które będą upadały na ziemię i zaczną migać na czerwono. Po pewnym czasie wybuchną zadając obszarowe obrażenia. Gracz będzie mógł je podnieść i rzucić w Egg Bommera, który otrzyma obrażenia. Robot otrzyma obrażenia od własnych bomb również wtedy, jeśli znajdzie się w pobliżu jednej z leżących na ziemi.Jeśli Shadow podejdzie zbyt blisko, Egg Bommer zacznie przemieszczać się w jego stronę, próbując go staranować.

Gracz nie powinien atakować Egg Bommera kiedy ten balansuje na kuli, ponieważ kiedy robot zostanie zniszczony wytworzy wokół siebie dużą eksplozję, która zrani gracza. Aby pozbyć się kolczastej kuli, gracz musi rzucić w robota bombą, lub strzelać do niej z dowolnej broni palnej. Kula będzie się zmniejszała z każdym otrzymanym ciosem, po czym zniknie, a Egg Bommer będzie żonglował na ziemi. Robot posiada dwa punkty zdrowia, a po śmierci nie upuszcza żadnej broni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki