Fandom

Sonic Wiki

Egg Carrier 2

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Egg Carrier 2 – drugi Egg Carrier, wybudowany przez Doktora Eggmana na wypadek awaryjnej sytuacji. Pojawia się tylko w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Podobnie jak pierwszy Egg Carrier, Egg Carrier 2 jest wielką opływową fortecę, wyglądającą identycznie jak swój poprzednik. Pomalowana jest głównie na czerwono, żółto i szaro. Okręt uzbrojony jest w liczne działa laserowe i wyrzutnie rakiet, a także potężne działo ukryte w dziobie statku.

Egg Carrier 2 posiada zdolność do transformacji w dwa różne tryby: ofensywny i defensywny. W trybie ofensywnym skrzydła okrętu pozostają złożone, natomiast w trybie defensywnym są rozkładane na zewnątrz, co znacznie utrudnia dostanie się na mostek kapitański.

Historia Edytuj

Gdy Chaos zbuntował się przeciwko Eggmanowi, ten postanowił wykorzystać Egg Carrier 2 do zatrzymania bestii. Potwór dokonał transformacji w Perfect Chaosa i zniszczył Station Square. Eggman przyleciał wówczas w Egg Carrierze 2 i próbował powstrzymać bestię, ale ta szybko zniszczyła jego okręt wielkim promieniem.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Osobny artykuł: Egg Carrier (Archie)

W komiksach z serii Sonic the Hedgehog z Archie Comics także pojawił się Egg Carrier 2 w roli niemal identycznej do tej z Sonic Adventure. W Post-Super Genesis Wave World, jednak miał dodatkową rolę w tym, że on i pierwszy Egg Carrier zanieczyszczał Great Blue Realm na Mobiusie, wpływając na takie obszary, jak miasto podmorskie Meropis.

Egg Carrier 2 Sonic X.png

Egg Carrier 2 w Sonic X

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Egg Carrier (Sonic X)

Egg Carrier 2 pojawił się również w drugim sezonie serialu anime Sonic X w ostatnim odcinku Sagi o Chaosie. Eggman wykorzystał tam powietrzną fortecę do powstrzymania zbuntowanego Perfect Chaosa, ale poniósł porażkę i Egg Carrier 2 został szybko zniszczony przez potwora.

W przeciwieństwie do Egg Carriera 2 z gry Sonic Adventure, Egg Carrier 2 z Sonic X posiadał dodatkową cyfrę 2 na boku, która odróżniała go od pierwszego Egg Carriera.

ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki