Fandom

Sonic Wiki

Egg Carrier Island

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Egg Carrier Island.png

Widok ogólny

Egg Carrier Island Ogród Chao pojawiający się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Egg Carrier Island to samotna wyspa, położona w bliżej nieokreślonym miejscu. Pomimo tego, że nie leży bezpośrednio na pokładzie Egg Carriera, to ma z nim pewne połączenie i gracz może z tego skorzystać. Aby dostać się na wyspę, gracz musi wejść do wewnętrznego pokładu Egg Carriera. Będą się tam znajdowały zamknięte drzwi i kilka pomarańczowych płytek z literami. Gracz musi wcisnąć te płytki w odpowiedniej kolejności, aby ułożyły hasło EGGMAN. Wciśnięcie płytek w nieodpowiedniej kolejności sprawi, że na głowę postaci zostanie zrzucona złota misa, a cały proces wpisywania hasła będzie trzeba zacząć od nowa. Płytki zamieniają się miejscami jeśli gracz wpisze niepoprawne hasło. Jeśli hasło zostanie złamane, drzwi się otworzą i gracz będzie mógł wejść do pomieszczenia z teleportem na wyspę.

ECIGarden SA.png

Oryginalna wersja z Sonic Adventure

Wejście na wyspę Egg Carriera stanowi taki sam teleport, położony na żółto-czarnej platformie. W centrum wyspy znajduje się porośnięte trawą wzgórze, na którym mieści się baza z odbiornikiem satelitarnym. Posiada tylko jedno wejścia, ale jest stale zamknięte, czyniąc bazę niedostępną. Dookoła wzgórza leży mała łąka z palmami. Wszystko to jest otoczone szeroką piaszczystą plażą, na której mieści się metalowy leżak z parasolem. Ikonicznym miejscem na wyspie jest także wbity w ziemię duży pocisk. Cała wyspa otoczona jest zewsząd płytką wodą, która staje się głębsza wraz z odległością. Gracz może dojść maksymalnie do miejsca, w którym z wody wyrastają płaskie zielone kamienie.

Na lewo od wejścia do bazy położone są teleporty do ogrodów w Station Square i Mystic Ruins.

Różnicę pomiędzy Sonic Adventure, a Sonic Adventure DX Edytuj

  • W Sonic Adventure wyspa jest bardziej stożkowa i posiada mniejsze wzgórze, a w Sonic Adventure DX jest płaska i zawiera więcej przestrzeni.
  • W SA woda jest głębsza i postacie mogą się w niej utopić. W SADX jest płytsze i tylko Tails może utonąć w wodzie, z powodu swojego wzrostu.
  • W SA nad wyspą pojawiają się liczne chmury, podczas gdy w SADX zostały przesunięte na horyzont.
  • W SA za metalowym leżakiem znajdują się dwie palmy, które w SADX zostały przeniesione w inne miejsce.
  • W SA tekstury drzew są bardziej blade, a w SADX bardziej wyraziste.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Theme of Chao

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny Ogród Chao w całej serii, w którym gracz może ponieść śmierć.
  • Jest to największy Ogród Chao w całej serii.
  • W Sonic Adventure na wyspie znajduje się ukryty pod wodą, pierścień, tuż obok metalowego leżaka. Zebranie go bez haków jest jednak niemożliwe, ponieważ chroni go niewidzialna ściana.
  • W wersji Sonic Adventure DX może pojawić się błąd. Jeśli gracz osiągnie limit Chao (24 łącznie, 8 na każdy ogród) i wejdzie na Egg Carrier Island to gra może się automatycznie zamknąć. Aby naprawić ten błąd, gracz musi zrestartować dane z Ogrodu Chao.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki