FANDOM

Ten artykuł dotyczy bossa z gry Sonic Advance 3. Zobacz też artykuł o przeciwniku z Sonic Unleashed.
Egg Chaser (エッグチェイサー Eggucheisā?) – piąty boss w grze Sonic Advance 3, z którym gracz walczy na poziomie Twinkle Snow.

Opis Edytuj

Egg Chaser jest kapsułą posiadającą dwa wyloty po bokach, którymi może podczepić się do belki po której się porusza. Na wierzchu znajduje się kokpit, a pod spodem stanowisko dla Gemerla, którym robot obsługuje kolczastą kulę, która ma możliwość wysuwania się na długim łańcuchu.

Boss Edytuj

Walka z Egg Chaserem toczy się wewnątrz lodowej wieży z metalowymi platformami. Robot będzie poruszał się w górę, ścigając gracza. Aby przed nim uciec, należy wspinać się po metalowych platformach. Jeśli postać znajdzie się pod metalową belką, to spadnie do przepaści i automatycznie zginie. Aby zadać bossowi obrażenia, należy zrzucać mu metalowe platformy na kokpit, kiedy ten jest na wierzchu. Platformy automatycznie spadają w dół, kiedy gracz z nich zeskoczy. Należy pamiętać, że Egg Chaser będzie również przemieszczał się wzdłuż belki, do prawej i do lewej strony naprzemiennie. Czasami będzie się także odwracał kolczastą kulą do góry. Po chwili wystrzeli ją w wycelowane miejsce i będzie mógł zadać obrażenia. Atak ten nie zabija gracza natychmiastowo, chyba że ten nie ma żadnych pierścieni, ale zazwyczaj kończy się śmiercią, ponieważ może łatwo zrzucić postać do przepaści.

Po otrzymaniu 4 ciosów, boss przejdzie do bardziej agresywnego trybu. Zacznie szybciej wjeżdżać w górę, oraz będzie co jakiś czas bardzo szybko przesuwał się od prawej do lewej krawędzi ekranu. Po otrzymaniu kolejnych czterech ciosów zostanie pokonany. Belka zniszczy się, a robot z niej spadnie, wybuchając przy tym i lecąc w przepaść. Wszelkie platformy na których stała postać gracza znikną i postacie zostaną bezpiecznie odstawione z powrotem do miejsca, w którym rozpoczynała się walka. Eggman z Gemerlem uciekną.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Chaser - Faza pierwsza
Egg Chaser - Faza druga

Galeria Edytuj