Egg Emperor

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Cudzy1.png Pokażę wam czym jest prawdziwe zło! Cudzy2.png
Neo Metal Sonic w przebraniu Eggmana pilotując Egg Emperora

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Egg Emperor

Następny boss >>

Egg Emperor (エッグエンペラー Eggu Enperā?) – siódmy i finałowy boss w Sonic Heroes dla wszystkich drużyn.

Opis Edytuj

Egg Emperor to wielki, bladozłoty robot, zbudowany na wzór Doktora Eggmana. Z tyłu posiada dwa silniki odrzutowe na wzó skrzydeł, pozwalające mu latać i wystrzeliwać rakiety. Prawa ręka posiada nabity kolcami naramiennik i jest zakończona długą lancą, służącą do generowania pocisków laserowych. W lewej dłoni robot trzyma tarczę, pozwalającą mu blokować ciosy. Kokpit sterowniczy znajduje się w brzuchu robota i stanowi również jego słaby punkt.

Boss Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Egg Emperor jest dosyć wymagającym i agresywnie atakującym bossem. Walka toczy się na metalowych drogach, biegnących do przodu, po których Egg Emperor odlatuje od gracza. Na drodze gracz spotka liczne przeszkody w postaci robotów Eggmana i dział strzelających pociskami. Na drogach można znaleźć liczne pierścienie i Power Core dla wszystkich postaci, położone na początku i w wyznaczonych miejscach poziomu.

Na końcu drogi znajduje się okrągła arena, na której znajdują się roboty i cztery wysokie działa strzelające pociskami. Egg Emperor będzie stał na środku tej areny i używał swoich ataków przeciwko wrogiej drużynie. Gracz powinien najpierw pozbyć się pobliskich przeciwników, a potem zacząć walkę z Egg Emperorem.

Egg Emperor posiada ustaloną i niezmienną kolejność ataków. Najpierw strzela w gracza laserowymi smugami ze swojej lancy. Pociski mają sierpowaty kształt i występują jako pionowe lub poziome. Egg Emperor wystrzeliwuje je naprzemiennie i szybko. Po zakończeniu serii laserów, wystrzeliwuje z tyłu rakiety, które mają słabe zdolności samonaprowadzające. Po wystrzeleniu rakiet, robot zasłania się tarczą. Po dotarciu na okrągłą arenę, Egg Emperor staje na jej środku i powtarza tę samą sekwencję ataków, częściej zasłaniając się tarczą. Gracz musi atakować jego rdzeń, znajdujący się w brzuchu, który emanuje fioletowo-niebieskim światłem. 150 uderzeń w kokpit sprawi, że robot zostanie pokonany. Tarcza, którą robot się zasłania, traktowana jest jako osobny element. Jej zniszczenie jest opcjonalne i nie jest wymagane do pokonania bossa, aczkolwiek może bardzo ułatwić walkę. Tarcza posiada 100 punktów życia.

Jeśli gracz oddali się zbytnio od Egg Emperora, ten zaszarżuje na niego z dużą szybkością i zada obrażenia. Tego ataku nie da się zablokować, należy wykonać Fire Combination atak formacji Power lub Rocket Accel atak formacji Speed, aby nie zostać trafionym przez niego.

Sonic Generations Edytuj

Osobny artykuł: Egg Emperor (Sonic Generations)

Egg Emperor pojawia się jako trzeci boss w grze Sonic Generations w wersji na Nintendo 3DS. Posiada bardziej jasny kolor pancerza. Jego ataki są podobne co do pierwowzoru z Sonic Heroes, lecz sposób na pokonanie bossa jest nieco inny.

Cytaty Edytuj

"Hmmm! Enough of this! Sonic! Tails! Knuckles! / Shadow! Rouge! Omega! / Amy! Cream! Big! / Espio! Charmy! Vector! Time to meet your maker!"
— W trakcie cutscenki
"I'll show you what real evil is!"
— Na początku walki
"Take this!"
— Podczas ataku
"Ha ha ha!"
— Podczas ataku rakietami
"Charge!"
— Podczas szarży
"It's not over yet, troublesome fools!"
— Po otrzymaniu odpowiedniej ilości uderzeń
"I won't go down that easy!"
— Słowa wypowiadane na kilka uderzeń przed pokonaniem
"Defeated! Impossible! Nooooooooo!"
— Po pokonaniu

Muzyka

Nazwa Muzyka
Egg Emperor