FANDOM

Cudzy1 Superheaters within these fans' bodies produce an endless stream of flame blown forth at hapless targets. Known for their hot tempers, even their fellow robots tend to keep their distance. Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Egg Flame – przeciwnik pojawiający się w grze Sonic Unleashed. Jest robotem Eggmana z serii Egg Fighter.

Opis Edytuj

Egg Flame to dwunożny robot z korpusem w kształcie mechanicznego wentylatora. Posiadają dwa ramiona i parę żółtych oczu. Robot pojawia się na dziennej wersji poziomu Savannah Citadel, nocnej wersji poziomu Cool Edge, dziennej wersji poziomu Dragon Road, oraz w trzecim akcie nocnego Arid Sands.

Egg Flame atakuje gracza dmuchając w jego stronę ogniem. Jeśli gracz zostanie dotknięty przez płomienie to zostanie podpalony. Płomienie znikają po pewnym czasie, albo kiedy gracz wejdzie do wody. Mogą być niebezpieczne ze względu na zdolność do pozbawienia gracza życia. W wersji na PS3/Xbox 360 kiedy Flame zostanie wypchnięty ze swojej pierwotnej pozycji to zacznie tańczyć w kółko po czym powróci do atakowania.

Sonic the Werehog może wykorzystać ataki Egg Flame przeciwko innym przeciwnikom. Gracz może złapać robota i włączyć nawiew wciskając przycisk trójkąt/Y. Przeciwnicy dotknięcie przez płomienie zaczną biegać dookoła w bólu, aż w końcu zostaną zniszczeni. Ogień służy również do odblokowywania zamrożonych ścieżek i topienia sopli na poziomie Cool Edge.

Galeria Edytuj