FANDOM

Egg Flapper Diver – robot z serii E-1000, pojawiający się w grach Sonic Rush i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Sonic Rush Edytuj

EF Diver sprite

Egg Flapper Divery pojawiają się tylko na poziomie Water Palace. Mogą poruszać się tylko w wodzie, pływając na wyznaczonym terenie. Czasami zastygają w bezruchu. Divery mogą zranić gracza tylko przy kontakcie. Można je zniszczyć różnymi ciosami, co zależy od położenia robotów. Giną również wtedy, kiedy wpadną na kolczastą minę.

Sonic Generations Edytuj

Egg Flapper Divery powracają na odnowionym poziomie Water Palace. Zachowują się tak samo jak w poprzedniej grze.

Giga Flapper

Wielki Egg Flapper Diver

W jednej z podwodnych sekcji, znajduje się również ogromny, podwodny Flapper. Będzie on pływał w tle, podążając za graczem. Co jakiś czas będzie uderzać głową w ścianę, tworząc wstrząsy. W wyniku tego, z góry będą spadać na gracza kamienne klocki, mogące zadawać obrażenia. Po przebyciu określonego dystansu, gigantyczny Egg Flapper zaszarżuje w stronę gracza, przebijając się przez ścianę i blokując drogę. Dokona się w nim jednak zwarcie i Sonic będzie mógł wskoczyć na robota, oraz zniszczyć go jednym ciosem.