Fandom

Sonic Wiki

Egg Fleet

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Heroes
Egg Fleet

Następny poziom >>

Egg Fleet – trzynasty poziom w Sonic Heroes.

Historia Edytuj

Eggman wybudował Egg Fleet jakiś czas przed wydarzeniami z Sonic Heroes i zamierzał ją wykorzystać do podboju świata w trzy dni. Został jednak pojmany i uwięziony przez Metal Sonica na pokładzie swojego własnego okrętu flagowego. Zbuntowany robot postanowił zwabić na flotę Sonica i jego przyjaciół, aby tam móc ich pokonać.

Egg Fleet zostało uruchomione przez Metal Sonica w Bullet Station, tuż po tym jak Team Sonic pokonało Egg Albatrossa. Następnie, nieznanym sposobem, cztery trzyosobowe drużyny: Sonic, Dark, Rose i Chaotix dostały się na Egg Fleet. W trakcie swojej ofensywy, drużynom udało się zniszczyć część statków. Reszta floty mocno ucierpiała, w wyniku reakcji łańcuchowej, jaką przeprowadzili Sonic, Tails i Knuckles po pokonaniu Egg Emperora, w wyniku której, kolejne okręty zaczęły wybuchać.

Resztki tejże floty zostały potem wykorzystane przez Metal Overlorda, jako pociski, którymi ciskał w Super Sonica, Tailsa i Knucklesa.

Innymi powietrznymi flotami, które nawiązywały do Egg Fleet i pojawiły się w późniejszych grach była Air Fleet i Eggman's Space Armada.

Opis Edytuj

Egg Fleet to powietrzna flota, składająca się z różnorodnych okrętów, odzwierciedlających ryby.

Pierwszy typ okrętu, to czerwona ryba. Jest najmniejszy ze wszystkich okrętów, uzbrojony w rozmieszczone po bokach działa. Na swoich tyłach posiada silnik odrzutowy. Silnik i główny mostek są od siebie oddzielone metalowymi drzwiami, które mogą być opuszczone tylko, jeśli gracz zniszczy pobliskich przeciwników, lub włączy konkretne przyciski.

Drugi typ okrętu to niebieska ryba-piła. Rozpoczyna się długim mostkiem, odzwierciedlającym nos ryby, biegnącym następnie do wielkiego budynku, na końcu którego znajdują się metalowe drzwi. Za tymi drzwiami położony jest mały budynek z zadaszeniem. Od góry przykrywają go lasery, a na dole znajduje się ruchoma podłoga, pchająca gracza do tyłu. Używając Rocket Accel, gracz może przebić się przez podłogę na koniec okrętu i wysadzić go. Po wysadzeniu, gracz wyląduje na żółtych szynach, prowadzących do kolejnego etapu poziomu.

Trzeci typ okrętu to fioletowa płaszczka. Jest to szeroki okręt, uzbrojony w liczne działa. Jest to jedyny statek w Egg Fleet, po którym gracz nie może się poruszać. Statki te lecą stosunkowo nisko w porównaniu z innymi okrętami i stanowią jedynie ruchomy element tła.

Ostatnim typem okrętu jest Final Fortress. Jest to gigantyczny okręt w kształcie wieloryba, stanowiący okręt flagowy całej floty. Tutaj mieści się główna baza Eggmana. Stanowi on osobny poziom, do którego gracz dociera po przejściu Egg Fleet.

Oprócz tego, okręty połączone są ze sobą metalowymi i szklanymi platformami i żółtymi szynami. Poruszanie się ułatwiają armaty wystrzeliwujące graczy, słupy pozwalające wspinać się w górę i wiatraki, pozwalające powoli unosić się do góry. Pojawiają się tutaj również metalowe śmigła, które, po zastosowaniu na nich Tornado Jumpa, pozwolą graczowi przebyć duże odległości w powietrzu. Gracz musi uważać, aby nie zostać trafionym przez nadlatujące pociski i roboty Falco, lecąc w górę i w dół, w zależności od kierunku ataku. Ważnym przeciwnikiem są tutaj również działa, namierzające gracza i strzelające w niego pociskami. Są trzy typy dział: małe jednolufowe, wysokie jednolufowe i dwulufowe.

Poziom kończy się zniszczeniem, lub dojściem do ostatniego okrętu ryby-piły.

Misje Edytuj

Egg Fleet 1.png

Lot nad stratosferą

Team Sonic Edytuj

Team Sonic przechodzi cały poziom od początku do końca. Unikalne dla tej drużyny na tym poziomie, jest inna poza zwycięstwa, po przejściu poziomu. W trakcie jej trwania, postacie niszczą okręt ryby-piły i zastygają w powietrzu, lecąc w stronę Final Fortress.

Normalna misja Edytuj

Cel: Dostań się na okręt flagowy Eggmana!

A-Rank – 20 000 punktów

B-Rank – 18 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 9 minut!

A-Rank – 40 000 punktów

B-Rank – 37 000 punktów

C-Rank – 27 000 punktów

D-Rank – 20 000 punktów

Team Dark Edytuj

Egg Fleet 2.png

Lot na śmigle

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny. Pod koniec poziomu nie niszczą oni drugiego okrętu ryby-piły.

Normalna Misja Edytuj

Cel: Wyląduj na okręcie flagowym Eggmana!

A-Rank – 30 000 punktów

B-Rank – 28 000 punktów

C-Rank – 23 000 punktów

D-Rank – 18 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Zniszcz 100 przeciwników!

A-Rank – 13:30 minut

B-Rank – 14:30 minut

C-Rank – 15:30 minut

D-Rank – 16:30 minut

Team Rose Edytuj

Egg Fleet 3.png

Niebieski okręt w kształcie ryby-piły

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Rozpoczynają od momentu wskoczenia na szyny, po zniszczeniu pierwszego niebieskiego okrętu i kończą po dotarciu na koniec drugiego.

Normalna Misja Edytuj

Cel: Znajdź flotę Eggmana!

A-Rank – 40 000 punktów

B-Rank – 35 000 punktów

C-Rank – 30 000 punktów

D-Rank – 23 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Zbierz 200 pierścieni!

A-Rank – 5:00 minut

B-Rank – 5:30 minut

C-Rank – 7:00 minut

D-Rank – 9:00 minut

Team Chaotix Edytuj

Egg Fleet 7.png

Latanie na śmigle i unikanie ostrzału

Team Chaotix otrzymuje od swojego klienta kolejną misję. Tym razem muszą przedostać się przez flotę Eggmana, unikając wykrycia przez pobliskie roboty. Rozpoczynają i kończą w tym samym miejscu co Team Rose, jednak posiadają bardziej urozmaiconą i utrudnioną trasę.

Normalna Misja Edytuj

Cel: Zinfiltruj okręt flagowy, unikając wykrycia przez wrogów!

A-Rank – 33 000 punktów

B-Rank – 30 000 punktów

C-Rank – 25 000 punktów

D-Rank – 15 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Spiesz się i dostań się na okręt flagowy, unikając wykrycia przez wrogów!

A-Rank – 55 000 punktów

B-Rank – 50 000 punktów

C-Rank – 40 000 punktów

D-Rank – 30 000 punktów

Multiplayer Edytuj

<< Poprzedni poziom

Sonic Heroes
Egg Fleet (Expert Race)

Egg Fleet-0.png

Egg Fleet w trybie Expert Race

Egg Fleet pojawia się również jako trzeci poziom w wieloosobowym trybie Expert Race. Gracze rozpoczynają od zjeżdżania w dół po szynach, a kończą dotarciem na koniec wielkiego niebieskiego okrętu wojennego. W tej wersji poziomu można zaobserwować dobór innego tła, wskazującego na to że Egg Fleet leci nieco niżej nad ziemią.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Fleet

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki