FANDOM

Egg Foot (エッグフット Eggufutto?) – trzeci boss w grze Sonic Advance 3, z którym gracz walczy na poziomie Ocean Base.

Opis Edytuj

Egg Foot jest robotem przypominającym żabę. Składa się z kokpitu od którego odchodzą dwie długie nogi. Pomiędzy nogami znajduje się kokpit, a nad nim stanowisko dla Gemerla. Robot posiada zdolność latania i zginania swoich stóp w taki sposób, aby przy wylądowaniu nimi na ziemi tworzyć serię fal uderzeniowych.

Boss Edytuj

Egg Foot zeskoczy na środek areny i po chwili rozpocznie się walka. Robot podskoczy do góry i będzie wisiał przez jakiś czas nad ziemią. W tym czasie będzie się przemieszczał od prawej do lewej strony ekranu. Celem gracza jest ustawić się w taki sposób, aby wylądować między nogami robota. Po chwili Egg Foot zatrzyma się i zeskoczy na ziemię. Gracz będzie mógł wtedy wskoczyć w jego kokpit i zadać mu nawet do dwóch ciosów. Później Egg Foot wzniesie się z powrotem w górę i powtórzy manewr. Czasami przed lądowaniem będzie zginał swoje stopy. Należy wtedy jak najszybciej się od niego odsunąć. Robot zeskoczy po chwili i przy lądowaniu uderzy w ziemię, wywołując serię fal uderzeniowych na obie strony. Aby uniknąć fal uderzeniowych, należy podskoczyć nad nimi.

Po otrzymaniu 4 ciosów, boss będzie wykonywał swoje ataki znacznie szybciej i agresywniej. Po otrzymaniu 4 kolejnych zostanie pokonany. Egg Foot wybuchnie, a Eggman z Gemerlem uciekną.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Foot - Faza pierwsza
Egg Foot - Faza druga

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Egg Foot nawiązuje swoim wyglądem do Egg Froga z Sonic Advance 2. Prawdopodobnie Eggman postanowił stworzyć udoskonaloną i dopracowaną wersję wspomnianego robota.