Fandom

Sonic Wiki

Egg Frog

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Advance 2
Egg Frog (Egg Utopia)

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Advance 2
Egg Frog (XX)

Następny boss >>

Egg Frog (エッグフロッグ Eggu Furoggu?) – siódmy boss w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Egg Frog, jak sama nazwa wskazuje, jest robotem przypominającym żabę. Składa się z kokpitu od którego odchodzą dwie długie nogi. Robot może je zginać i rozsuwać w dowolny sposób. Kokpit posiada dwa otwory: jeden na górze i drugi na dole, z których robot wystrzeliwuje rakietowe pociski.

Boss Edytuj

Walka toczy się na prostym terenie. Postać może poruszać się po podłodze lub po suficie mapy, podobnie jak Egg Frog. Gracz musi gonić bossa, który będzie posyłał w jego stronę swoje ataki. Egg Frog będzie ślizgał się po terenie, wykonując kilka ataków nogami. Jeśli robot zgina nogi maksymalnie i unieruchamia je, oznacza to że szykuje się do wystrzelenia pocisku. Robot wystrzeli pocisk w to miejsce, w którym stoi gracz (sufit lub podłogę). Pociski przy zderzeniu z podłożem wybuchają i zostawiają małą serię fal uderzeniowych. Kiedy robot wystrzeliwuje pocisk, zazwyczaj zmienia swoje położenie, przyczepiając się z podłogi do sufitu i z sufitu do podłogi. Boss może również rozsuwać swoje nogi, co sprawi że na chwile się zatrzyma i będzie można zadać mu łatwy cios. Egg Frog zostaje wtedy zazwyczaj w tyle i powraca po pewnym czasie, szarżując w stronę gracza. Jedynie końcówki nóg robota są w stanie zranić gracza, pozostałe części nóg nie wyrządzają żadnej krzywdy. Po otrzymaniu 4 ciosów, Egg Frog zacznie atakować gracza znacznie szybciej i agresywniej, częściej szarżując na niego z tyłu.

Egg Frog powraca razem z pozostałymi bossami z gry na poziomie XX. Zniszczenie go wymaga tutaj zadania mu jedynie 4 ciosów. Jest to również ostatni boss przed walką z finałowym bossem gry - Super Eggrobo Z.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Frog - Faza pierwsza
Egg Frog - Faza druga

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki