Fandom

Sonic Wiki

Egg Gunner

3010stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Egg Gunner – przeciwnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog (2006). Jest masowo produkowanym robotem, stanowiącym trzon armii Doktora Eggmana. Egg Gunner jest biało-czarnym robotem o humanoidalnej sylwetce. Może poruszać się po ziemi albo unosić się w w powietrzu. W lewej dłoni posiada działo pozwalające strzelać szybkimi ale słabymi seriami pocisków, natomiast w prawej posiada silniejsze działko, ale wolniej strzelające.

Podobnie jak w przypadku Egg Pawnów Egg Gunnery dysponują różnym rodzajem uzbrojenia i występują w kilku odmianach. Są to: Egg Buster, Egg Lancer i Egg Stinger.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

Egg Gunnery są jednymi z najpowszechniejszych przeciwników w grze. Pojawiają się na wszystkich poziomach, z wyjątkiem Crisis City, Flame Core i End of the World. Są jednymi z najsłabszych robotów Eggmana. Można je zniszczyć jednym ciosem.

Zwykle zajmują jedną pozycję, z której będą ostrzeliwać wrogów. Gracz trafiony pociskiem Egg Gunnera traci jeden pierścień. Należy zatem nie wystawiać się na dłuższy ostrzał Egg Gunnera, ponieważ może to doprowadzić do szybkiej utraty pierścień. Psychokineza Silvera może z łatwością zablokować nadlatujące pociski, ale nie można ich odbić w stronę przeciwnika. Z większego działka Egg Gunner może wystrzeliwać silniejsze pociski, które sprawią że postać upuści wszystkie pierścienie. Mogą być one jednak złapane i odbite za pomocą psychokinezy.

Poza stacjonowaniem na danej pozycji, Egg Gunnery będą czasami leciały za graczem, głównie w sekcjach z szynami i szybkim bieganiem.

Sega Superstars Tennis Edytuj

Egg Gunner tennis.jpg

Egg Gunnery w Sega Superstars Tennis

Egg Gunnery pojawiają się w Sega Superstars Tennis. Zwykle towarzyszą Metal Sonicowi. W grze zamiast strzelania pociskami posyłają naelektryzowane kolczaste kule, które po uderzeniu zabierają oponentowi 10 pierścieni.

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Egg Gunnery przypominają roboty z serii E-100, głównie ze względu na swoją sylwetkę i posiadanie dwóch działek. W pewnym sensie przypominają również Gun Huntery.
  • Na wczesnych zrzutach ekranu z gry Egg Gunnery były pokazywane w Crisis City. Może to oznaczać że miały się pojawić na tym poziomie, ale pomysł ten został później porzucony. Jednak w DLC do gry Egg Gunnery i inne roboty pojawiają się w Crisis City.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki