FANDOM

Egg Hammer (エッグハンマー Egguhanmā?) – robot z serii E-1000, pojawiający się w grze Sonic Heroes. Wystąpił również w grach Mario & Sonic at the Olympic Winter Games i Sonic & Sega All-Stars Racing.

Opis Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Egg Hammer to wielki, szary robot przypominający swoim wyglądem Egg Pawna. Jest od niego jednak znacznie większy i silniejszy. Robot ten dzierży w dłoniach wielki młot, którym może wykonywać miażdżące uderzenia lub obracać nim.

Egg Hammer będzie stał w miejscu, dopóki nie zobaczy gracza. Czasami atakuje znienacka, zeskakując z góry. Po wykryciu wrogiej drużyny, zacznie powoli kroczyć w jej stronę. Kiedy zbliży się na odpowiednią odległość, zacznie wykonywać szybkie uderzenia młotem, lub zacznie swoją bronią obracać. Po wykonaniu kilku obrotów zacznie tracić równowagę i chwiać się. Zadanie mu jakiekolwiek ciosu lub dotknięcie go sprawi, że przewróci się na plecy i stanie się na kilka chwil bezbronny. Jeśli gracz nie zada mu obrażeń, odzyska równowagę i powtórzy swoje ruchy. Po pewnym czasie od upadku, robot również wstanie i zacznie atakować wrogą drużynę.

Robot może otrzymać obrażenia tylko od postaci specjalizującej się w mocy. Wszelkie ataki od szybkiej postaci nie wyrządzą mu żadnych szkód, poza tym że mogą go przewrócić kiedy traci równowagę. Wykonanie na nim Thunder Shoota, kiedy kroczy lub stoi w miejscu unieruchomi go na pewien czas.

Egg Hammer zawsze po swojej śmierci upuszcza losowy typ Power Core, zwiększający poziom jednej postaci o jeden wyżej.

Mario & Sonic at the Olympic Winter Games Edytuj

Egg Hammer ponownie pojawia się jako przeciwnik w grze. Jest najsilniejszy spośród wszystkich przeciwników, a jednocześnie najmniej celny.

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Egg Hammer musi zostać pokonany przez gracza w Finałowej Misji.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki