Fandom

Sonic Wiki

Egg Hammer Tank

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sonic Advance
Egg Hammer Tank

Następny boss >>

Egg Hammer Tank (エッグ ハンマー タンク Eggu Hanmā Tanku?) – pierwszy boss w grze Sonic Advance, z którym gracz walczy na poziomie Neo Green Hill Zone.

Opis Edytuj

Egg Hammer Tank jest dużym lądowym pojazdem. Posiada cztery koła, do których przymocowany jest opancerzony Egg Mobile. Po lewej stronie pojazdu zamontowany jest młot, podczepiony za pomocą sztywnych, metalowych kulek.

Boss Edytuj

Egg Hammer Tank NGH.png

Eggman walczący z Soniciem

Egg Hammer Tank będzie jeździć od jednej strony mapy do drugiej, nawracając po dojechaniu do krawędzi pola walki. Robot będzie uderzał w ziemię swym młotkiem, który przy każdym uderzeniu będzie się odbijać w przeciwnym kierunku, do przodu i do tyłu i tak dalej. Gracz musi skakać w kokpit pojazdu i uważać, aby nie uderzyć młotka, ani nie być rozjechanym przez bossa. Jedynie końcówka młota jest w stanie zadać graczowi obrażenia, pozostałe jego segmenty nie czynią żadnej krzywdy. Boss wymaga zadania mu 8 trafień. Przy siódmym trafieniu, Egg Hammer Tank przyspieszy i zacznie szybciej uderzać młotkiem, co sprawi że robot będzie skakał przy każdym uderzeniu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Hammer Tank

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki