Fandom

Sonic Wiki

Egg Hawk

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sonic Heroes
Egg Hawk (Team Sonic)

Następny boss >>

Sonic Heroes
Egg Hawk (Team Dark)

Następny boss >>

Sonic Heroes
Egg Hawk (Team Rose)

Następny boss >>

Sonic Heroes
Egg Hawk (Team Chaotix)

Następny boss >>

Egg Hawk (エッグホーク Egguhōku?) – pierwszy boss w Sonic Heroes, wspólny dla wszystkich drużyn.

Opis Edytuj

Egg Hawk to czerwono-żółty robot stylizowany na wygląd sokoła. Robot uzbrojony jest w pistolet maszynowy umieszczony w dziobie, a także dwa Egg Pawny, umieszczone na bocznych stanowiskach robota. Egg Hawk zasilany jest przez umieszczone z tyłu silniki odrzutowe i wirniki na skrzydłach. Kokpit sterowniczy znajduje się na głowie robota.

Boss Edytuj

Egg Hawk jest stosunkowo prostym bossem. Walka toczy się na okrągłej arenie. Gracz porusza się po kamiennych drogach, otoczonych po bokach białymi słupami, które Egg Hawk niszczy swoimi skrzydłami. Gracz będzie musiał gonić robota, który uciekając zacznie strzelać w gracza seriami pocisków ze swojego pistoletu maszynowego, a także będzie wykorzystywał Egg Pawny, strzelające w gracza. Jeśli drużyna zbytnio oddali się od Egg Hawka, ten podleci do niej i wykona zwrot w tył. Poszczególne kamienne drogi oddzielone są od siebie piaskowymi wysepkami, w kształcie okrągłej areny. Robot wyląduje na nich i zacznie wykonywać obrót strzelający przy tym w gracza seriami pocisków. Dodatkowo, na piaskowych arenach pojawiają się Egg Flappery, pomagające Eggmanowi w walce. Kamienne drogi również są pilnowane, głównie przez Egg Pawny z lancami, przez które gracz musi się przebić.

Aby pokonać bossa, gracz musi mu zadać 100 ciosów w kokpit, lub skrzydła. Egg Pawny umieszczone na skrzydłach również mogą zostać zniszczone. Osobną część robota stanowią wirniki, które mogą być zniszczone po zadaniu 14 ciosów, ale ich zniszczenie nie wpływa na obniżenie punktów zdrowia bossa. Natomiast zniszczenie wirników sprawi, że Egg Hawk nie będzie mógł się poruszać ani obracać.

Multiplayer Edytuj

Osobny artykuł: Egg Treat

W wieloosobowym trybie Ring Race pojawia się odwzorowanie poziomu walki z Egg Hawkiem.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Hawk

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Inny boss w Sonic Heroes, Egg Albatross, również składa się z walki z Egg Hawkiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki