Egg Hornet

3250stron na

Egg Hornet (Sonic)

Następny boss >>

Sonic Adventure
Egg Hornet (Tails)

Następny boss >>

Egg Hornet (エッグホーネット Eggu Hōnetto?) – boss w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Jest drugim bossem dla Sonica i pierwszym dla Tailsa. Walka odbywa się na obszarze przed Tails' Lab w Mystic Ruins.

Historia Edytuj

Po uratowaniu Tailsa przez Sonica w Emerald Coast, przyjaciele umawiają się pod warsztatem Tailsa. Gdy docierają na miejsce, zastają tam Doktora Eggmana, który żąda ich Szmaragdów Chaosu. Sonic i Tails odmówili, więc Eggman zapowiedział, że zdobędzie je siłą. Po chwili uzbraja się i zamienia Eggmobile w Egg Horneta po czym walka się rozpoczyna.

Boss Edytuj

Na samym początku walki, Egg Hornet zacznie wystrzeliwać w stronę gracza pociski. Gracz może ich uniknąć poruszając się. Po wystrzeleniu wszystkich pocisków, Egg Hornet wysunie z przodu dwa kolce i z dużą szybkością skoczy na gracza, wbijają się przy tym w ziemię. Kiedy będzie próbował uwolnić się, gracz będzie mógł zaatakować go w kokpit. Po otrzymaniu uderzenia, Egg Hornet ponownie wyleci w powietrze. Będzie powtarzał następnie swoją sekwencję ruchów, wystrzeliwując o jedną więcej serię pocisków z każdym otrzymanym ciosem. Po otrzymaniu trzech uderzeń boss zostanie pokonany.

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Egg Hornet pojawia się także w anime Sonic X. Był używany przez Eggmana do walki z Soniciem, ale szybko został zniszczony dzięki atakom Sonica. Doktor Eggman zdołał się jednak wydostać i uciec.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Hornet

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas walki pojawia się błąd, który zablokuje Egg Horneta w ziemi. Aby to zrobić, gracz musi cały czas uderzać w maszynę Homing Attackiem.
  • Muzyka z tej walki została również wykorzystana w grze Sonic Runners.