FANDOM

Być może szukałeś Knight Pawna?

Egg Knight (エッグナイト Eggunaito?) – robot z serii E-1000, pojawiający się w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Egg Knight przypomina swoim wyglądem Egg Pawna. Jest jednak pomalowany na złoto, a także posiada szpikulec wystający z głowy.

Egg Knight zachowuje się podobnie jak Egg Pawny. Posiada zdolność korzystania z różnych broni (lanc, wyrzutni pocisków laserowych, pistoletów maszynowych) i tarcz (gładkich, kamiennych, nabitych kolcami), a także łączenia ich na różne sposoby. Egg Knight posiada również znacznie więcej punktów życia od zwykłego Egg Pawna.

Egg Knight zazwyczaj patroluje pobliski teren, mając przy sobie grupę Egg Pawnów którą dowodzi. Jeśli zobaczy gracza, zacznie go atakować swoją bronią. Zniszczenie Egg Knighta sprawi, że zniszczeniu ulegną również pobliskie, towarzyszące mu Egg Pawny.

Egg Knight rzadko widziany jest w dużych grupach, zazwyczaj na jedną grupę Egg Pawnów przypada tylko jeden taki robot. Wyjątek stanowią niektóre walki z bossami (np. Robot Storm), kiedy to Egg Knighty potrafią zaatakować gracza w dużych grupach.