FANDOM

Cudzy1 These units fire horizontal missiles straight ahead at oncoming targets. The missile's homing feature makes them tough to dodge, but a well-timed Stomp or Sonic Boost can send them flying. Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Egg Launcher (H) – przeciwnicy pojawiający się w grach Sonic Unleashed i Sonic Generations. Są to czerwone roboty, posiadające nogi i szeroki tors w kształcie torpedy. Ich ręce zastąpione są dwoma rakietowymi pociskami.

Opis Edytuj

Sonic Unleashed Edytuj

Egg Launcher (H) zadebiutowały w Sonic Unleashed. Można je spotkać tylko na poziomach rozgrywających się za dnia. Roboty stoją w miejscu, a kiedy wykryją gracza, to wystrzelą w jego stronę po dwa pociski rakietowe, w dłuższych odstępach czasu. Pociski lecą za graczem i mogą zadać mu obrażenia przy kontakcie, chyba że uderzą po drodze w inną powierzchnię. Zdetonują się również samodzielnie, jeśli po upływie wyznaczonego czasu nie trafią w postać. Będą lecieć za graczem po wyznaczonym terenie, nawet jeśli robot który je wystrzelił został zniszczony. Po wystrzeleniu dwóch pocisków, Egg Launcher (H) staje się bezbronny i nie może już atakować gracza swoimi rakietami, choć wciąż może zadać obrażenia przy kontakcie. Może być zniszczony dowolnym atakiem.

Sonic Generations Edytuj

Egg Launcher (H) powracają na poziomie Rooftop Run w grze Sonic Generations. Zachowują się podobnie jak w poprzedniej grze, strzelając w gracza dwoma pociskami w dłuższych odstępach czasu. Jednak kiedy wystrzelą obie rakiety, to wykonują obrót i po chwili otrzymują nowe pociski, które mogą wystrzelić w gracza. Roboty można zniszczyć dowolnym ciosem.

Ciekawostki Edytuj

  • Przyrostek H w nazwie Egg Launchera oznacza horizontal (z ang. poziomy), co odnosi się do sposobu w jaki trzymają i wystrzeliwują swoje pociski.