Egg Lynx – trzeci boss w grze Sonic Rivals. Gracz walczy z nim na poziomie Crystal Mountain Zone.

Opis Edytuj

Egg Lynx, jak sama jego nazwa wskazuje, to robot o wyglądzie rysia. Posiada wyrzutnię ostrych kryształów, a także dwie metalowe łapy z pazurami, które mogą wytwarzać fale uderzeniowe przy uderzeniu w ziemię.

Boss Edytuj

Egg Lynx loading

Ekran ładowania

Walka ma miejsce na półokrągłej arenie, zalanej przez wodę. Na platformie pośrodku znajduje się Egg Lynx. Robot obraca się i strzela w graczy fioletowymi kryształami. Po pewnym czasie przybliża się do wybranego punktu na arenie. Podnosi wtedy swoje łapy i uderza nimi z całej siły w podłoże, wytwarzając dwie fale uderzeniowe lecące w dwóch kierunkach. Część podłoża zapada się, ale po kilku chwilach powstaje znowu. W miejscu tym przez jakiś czas pozostaje woda, która jest jednak płytka i nieszkodliwa. Gracz musi ominąć falę uderzeniową i nie dać się unieruchomić pod łapami Egg Lynxa. Następnie należy wskoczyć na łapę robota i uderzyć go w kokpit. Gracz musi zadać bossowi 6 uderzeń, zanim zrobi to jego rywal.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo swojej nazwy, Egg Lynx przypomina bardziej niedźwiedzia polarnego niż rysia.
  • Podczas tej walki mogą wystąpić pewne błędy. Czasami rywal gracza będzie przez kilka sekund bezczynny, zanim odzyska nad sobą kontrolę. Inny błąd pojawia się po tym, jak Egg Lynx uderzy swoimi łapami w podłoże, które się zapadnie. Jeśli gracz znajdzie się w przerwie a podłoże się odnowi, to jest szansa że postać utknie tam na dobre. Można się z tego uwolnić jeśli Egg Lynx znowu zaatakuje w to miejsce, albo po zrestartowaniu walki.