Fandom

Sonic Wiki

Egg Magician

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Egg Magician (エッグマジシャン Eggumajishan?) – robot z serii E-1000 pojawiający się w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Egg Magician to fioletowo-niebieski robot. Posiada w prawej dłoni kostur, służący mu jako broń. Robot lewituje nad ziemią.

Zazwyczaj Egg Magician będzie patrolował pobliski teren, dopóki nie zobaczy gracza. Robot rzuci wtedy zaklęcie unieruchamiające jednego członka drużyny, najczęściej wybranego w danym momencie przez gracza lidera. Utworzy się wtedy niebieski okrąg, w którym unieruchomiona postać będzie uwięziona i nie będzie mogła być kontrolowana. Egg Magician w tym czasie zacznie kraść zdobyte przez gracza pierścienie. Jeśli zostanie zniszczony przed kradzieżą wszystkich pierścieni, zwróci je graczowi. Jeśli jednak ukradnie wszystkie pierścienie, uwolni pojmaną postać i zniknie.

Robot może być łatwo zniszczony przez dowolną formację. Wykonanie na nim Tornado Jump, lub Homing Attacku na trzecim poziomie, sprawi że robot wykona przewrót do tyłu i zmieni się w Egg Bishopa.

Na poziomie Hang Castle, Egg Magiciana można spotkać tylko transformując Egg Bishopa w jego drugą formę. Na poziomie Mystic Mansion Egg Magiciany przeważają nad Bishopami, pojawiając się domyślnie w tej formie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki