FANDOM

Być może szukałeś Drill Eggman II, bossa z poziomu Mystic Cave Zone, lub Drill Mobile z Marble Garden Zone?

Sonic the Hedgehog 2
Egg Mobile-D

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Advance
Egg Mobile-D

Następny boss >>

Egg Mobile-D, inaczej Egg Mobile Drill Machine-shiyou (エッグモービル・ドリルマシン仕様 Eggumōbiru Dorirumashin-shiyō?), znany również jako Drill Eggman – boss pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2 i Sonic Advance. Jest to pojazd z czterema kółkami, który z przodu posiada zamontowany świder.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Egg Mobile-D pojawia się tutaj pod nazwą Drill Eggman.

Na początku walki, doktor Robotnik nadlatuje w swoim Egg Mobilu. który łączy z nadjeżdżającym pojazdem ze świdrem z przodu i rozpoczyna walkę.

Drill Eggman będzie jeździć od jednej strony do drugiej, próbując rozjechać gracza i trafić go świdrem. Aby zadać bossowi obrażenia, wystarczy że gracz będzie skakać w kokpit. Po otrzymaniu 7 ciosu, Egg Mobile-D przy przejeżdżaniu przez pole walki wystrzeli swój świder do przodu, próbując trafić gracza. Jeśli nie zostanie wtedy pokonany, zawróci i ponownie wystrzeli świder. Po otrzymaniu 8 ciosu boss zostanie pokonany.

Sonic Advance Edytuj

Egg Mobile-D, pod obecną nazwą, powraca w grze Sonic Advance, gdzie jest drugim bossem X-Zone. Wjedzie on na środek pola walki i zacznie jeździć od jednej strony do drugiej, próbując rozjechać gracza i trafić go świdrem. Aby zadać bossowi obrażenia, wystarczy że gracz będzie skakać w kokpit. Po otrzymaniu 3 ciosu, podobnie jak w Sonic the Hedgehog 2, Egg Mobile-D przy przejeżdżaniu przez pole walki wystrzeli swój świder do przodu, próbując trafić gracza. Jeśli nie zostanie wtedy pokonany, zawróci i ponownie wystrzeli świder. Po otrzymaniu 4 ciosu boss zostanie pokonany.

W innych mediach Edytuj

Subterranean Drill

Maszyna przypominająca Drill Eggmana

Adventures of Sonic the Hedgehog Edytuj

W serii telewizyjnej Adventures of Sonic the Hedgehog, w odcinku "Subterranean Sonic" pojawia się maszyna przypominająca Drill Eggmana z Grounderem, pilotującym go.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sonic the Hedgehog 2
Sonic Advance

Ciekawostki Edytuj

Egg Monster koncept 2

Szkic koncepcyjny z Sonic & SEGA All-Stars Racing

Więcej z Fandomu

Losowa wiki