Fandom

Sonic Wiki

Egg Monster

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Egg Monster (モンスター Eggu Monsuta?) – monster truck Doktora Eggmana w grach Sonic & SEGA All-Stars Racing i Sonic & All-Stars Racing Transformed.

Opis Edytuj

Sonic & SEGA All-Stars Racing Edytuj

Egg Monster jest połączeniem Egg Mobila i monster trucka. Posiada cztery duże koła i dwie wielkie rury wydechowe na tyłach kokpitu.

Egg Monster stat.png

Statystyki Egg Monstera w Sonic & SEGA All-Stars Racing

Egg Monster jest bardzo szybkim pojazdem, ponieważ jego pasek szybkości jest w całości wypełniony, a pasek Turbo-Przyspieszenia jest także utrzymany na wysokim poziomie. Jednak pojazd powoli zdobywa prędkość, jeśli nie korzysta z Paneli przyspieszających, a także może okazać się trudny w kontrolowaniu.

Pojazd oprócz swojej standardowej formy monster trucka posiada także formę bojową. Kiedy Egg Monster przechodzi w ten tryb, jego koła zostają schowane tak, że zostaje sam kokpit. Kokpit przekształca się w latający Egg Mobile, a rury wydechowe zmieniają się w wyrzutnie pocisków.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Eggman S&ART.png

Pojazd Eggmana wraz z podstawowymi statystykami

Egg Monster powraca w sequelu wyścigówek z postaciami z Segi, gdzie wciąż służy za pojazd Eggmana. Egg Monster przeszedł tutaj jednak drastyczną zmianę, ponieważ nie jest już wzorowany na monster trucku. Jest to mały, czerwony Egg Mobile trzema parami gąsienic po bokach i symbolem wyrzeźbionym symbolem Imperium Eggmana na przodzie. Rury wydechowe położone są z tyłu pojazdu.

Egg Monster posiada tutaj zdolność transformowania się w łódkę (gąsienice zostają zastąpione wodnymi płozami), oraz samolot (gąsienice zostają schowane i pojazd wysuwa z tyłu dwa silniki odrzutowe).

Egg Monster wciąż stawia tutaj na prędkość, a kontrolowanie go tutaj jest znacznie łatwiejsze. Zmniejszono natomiast statystyki w zdobywaniu prędkości: pojazd rozpędza się wolno sam i Panele przyspieszające nie dają mu również zbyt wielkiej prędkości. Silny jest All-Star Eggmana, który jest prawie taki sam jak w poprzedniej grze, gdzie Eggman transformuje pojazd w latający Egg Mobile (samolot) i strzela we wrogów rakietami.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki