FANDOM

Egg Pawn Ogre – robot z serii E-1000, pojawiający się w grach Sonic Rush i Sonic Colors.

Opis Edytuj

Sonic Rush Edytuj

Egg Pawn Ogre sprite

Egg Pawn Ogre po raz pierwszy pojawia się w Sonic Rush, na poziomach Mirage Road i Dead Line. Jest to większa wersja Egg Pawna, wytrzymalsza i silniejsza. Nie posiada nóg i unosi się nad ziemią, przemieszczając od jednej strony ekranu do drugiej. Jeśli wykryje gracza, to wykona uderzenie młotem o ziemię, co może zadać postaci obrażenia. Pokonanie go wymaga zadania trzech ciosów, w przeciwieństwie do większości robotów, które zostają zniszczone po jednym uderzenie. Często pojawia się pojedynczo, albo w parach, w sekcjach, w których gracz musi pokonać kolejne fale nadchodzących robotów, aby przejść dalej. Zazwyczaj Egg Pawn Ogre jest ostatni w kolejce do pokonania.

Sonic Colors Edytuj

Egg Pawn Ogre powraca w Sonic Colors, na poziomie Asteroid Coaster. Roboty te atakują gracza w taki sam sposób jak w Sonic Rush. Pokonanie ich wciąż wymaga zadania trzech ciosów, albo jednego uderzenia przy wykorzystaniu mocy koloru Violet Void.

Ciekawostki Edytuj