Fandom

Sonic Wiki

Egg Pierrot

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nie mylić z Pierrotem, przeciwnikiem z Sonic Advance.

Egg Pierrot – robot z serii E-1000, pojawiający się w grze Shadow the Hedgehog.

Opis Edytuj

Egg Pierrot to Egg Pawn o wyglądzie klauna. Na głowie nosi urodzinową czapeczkę i makijaż klauna na twarzy. Posiada różnokolorowy tułów ręce i nogi.

Egg Pierrot będzie żonglował maczugami żonglerskimi podczas balansowania na dużej piłce, dopóki nie zobaczy gracza. Zacznie wtedy rzucać w jego stronę maczugami, które będą upadały na ziemię i zaczną migać na czerwono. Po pewnym czasie wybuchną zadając obszarowe obrażenia. Gracz będzie mógł je podnieść i rzucić w Egg Pierrota, który otrzyma obrażenia. Robot otrzyma obrażenia od własnych bomb również wtedy, jeśli znajdzie się w pobliżu jednej z leżących na ziemi. Jeśli Shadow podejdzie zbyt blisko, Egg Pierrot zacznie przemieszczać się w jego stronę, próbując go staranować.

Gracz nie powinien atakować Egg Pierrota kiedy ten balansuje na piłce, ponieważ kiedy robot zostanie zniszczony wytworzy wokół siebie dużą eksplozję, która zrani gracza. Aby pozbyć się piłki, gracz musi rzucić w robota bombą, lub strzelać do niej z dowolnej broni palnej. Piłka będzie się zmniejszała z każdym otrzymanym ciosem, po czym zniknie, a Egg Pierrot będzie żonglował na ziemi. Robot posiada dwa punkty zdrowia, a po śmierci nie upuszcza żadnej broni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki