FANDOM

Egg Pinball (エッグピンボール Eggupinbōru?) – szósty boss w grze Sonic Advance 3, z którym gracz walczy na poziomie Cyber Track.

Opis Edytuj

Egg Pinball jest ulepszonym Egg Mobilem. Jest to okrągła kapsuła, ze szklanym kokpitem na środku. Nad szybą umieszczone jest stanowisko dla Gemerla, z którego robot obsługuje działo strzelające niebieskimi kulkami. Pojazd jest dodatkowo otoczony lewitującymi dookoła fragmentami metalu.

Boss Edytuj

Walka toczy się na niewielkiej arenie. Pośrodku znajduje się metalowa platforma, a obok dwie mniejsze, leżące w zagłębieniu. Te dwie mniejsze platformy są w rzeczywistości pułapkami i nie powinno się na nich stać. Jeśli postać będzie przebywała na jednej z tych platform zbyt długo, to po pewnym czasie zniknie i może zrzuci gracza do przepaści.

Egg Ball będzie poruszał się od prawej do lewej strony ekranu i na odwrót, kierując swoje działo w różne kierunki. Będzie następnie wystrzeliwać z niego niebieskie kulki, które będą odbijać się od ścian, a przy kontakcie z graczem będą zadawać obrażenia. Celem postaci jest wskoczenie na lub uderzenie w taką kulkę, co zmieni jej kolor na czerwony. Kulka dalej będzie się odbijać i zadawać obrażenia postaci, ale jeśli wpadnie na kokpit to uszkodzi również i bossa.

Po otrzymaniu 4 ciosów, boss będzie wystrzeliwał swoje pociski znacznie szybciej, a także jego prędkość się zwiększy. Po otrzymaniu kolejnych czterech ciosów zostanie pokonany, a Eggman z Gemerlem uciekną.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Pinball - Faza pierwsza
Egg Pinball - Faza druga

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria