FANDOM

Egg Quarters – piąty poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Rouge the Bat.

Historia

Rogue lokalizuje bazę Eggmana i ma zamiar udać się za doktorem na Kosmiczną Kolonię ARK. W tym celu potrzebuje trzech kluczy do otwarcia bramy, prowadzącej do serca bazy.

Opis

Egg Quarters obejmuje wewnętrzną część Ukrytej Bazy Eggmana wewnątrz piramidy. Poziom jest patrolowany przez niezniszczalnego robota, przypominającego swoim wyglądem żuka. Lata on po różnych komnatach, szukając intruzów. Oznaką jego obecności jest zielone światło. Jeśli wykryje wroga, zacznie emitować sygnał alarmowy i intruz zostanie zaatakowany przez mniejsze roboty, strzelające laserami. Mogą zabić gracza, jeśli ten nie posiada pierścieni. Egg Quarters jest podzielone na cztery komnaty. Każda komnata posiada trzy przejścia do innych pomieszczeń.

Pierwsza komnata to Egg Scorpion Chamber, w kolorach czerwieni. Idąc na wprost, gracz dotrze do Egg Fish Chamber, a idąc na lewo, dotrze do centralnej komnaty. Prawe przejście zablokowane jest drewnianymi skrzyniami. Nie ma tam żadnego dalszego przejścia. Druga komnata to Egg Fish Chamber, w kolorze niebieskim. Idąc na lewo, gracz dotrze do Egg Scorpion Chamber. Na wprost znajduje się mały zbiornik z wodą, w którym gracz może zanurkować, a także pokój, zablokowany metalowymi klatkami, które gracz może wysadzić rakietą. Znajduje się tam ulepszenie: Pick Nails. Idąc w prawo, gracz dotrze do Egg Snake Chamber. Trzecia komnata to Egg Snake Chamber, w kolorach zieleni. Lewe przejście zablokowane jest drewnianymi skrzyniami, za którymi znajduje się mała komnata z Gold Beetle. Idąc na wprost, gracz dotrze do Egg Snake Chamber. Idąc na lewo, gracz dotrze do centralnej komnaty. Czwarta komnata położona jest w centrum i łączy Egg Snake Chamber z Egg Scorpion Chamber. Znajduje się tutaj postument z Mystic Melody, otoczony kolumnami.

Misje

Misja 1

  • Cel: Znajdź trzy klucze do bramy!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 2

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:00

Misja 3

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:00

Gracz powinien użyć Mystic Melody w centralnym pomieszczeniu.

Misja 4

  • Cel: Znajdź klucze w mniej niż 3 minuty!
  • A-Rank: 13 000 punktów

Misja 5

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 13 000 punktów

Muzyka

Nazwa Muzyka
Lovely Gate 3

Ciekawostki

  • Jest to jedyny poziom w Dark Story, na którym pojawiają się roboty z serii E.