FANDOM

Egg Rocket Zone (エッグロケットゾーン Eggurokettozōn?) – szósty poziom w grze Sonic Advance.

Opis Edytuj

Egg Rocket Zone rozpoczyna się po zewnętrznej stronie bazy startowej dla rakiety kosmicznej Doktora Eggmana. Następnie poziom przechodzi w podniebną i na końcu w kosmiczną tematykę, zachowując cały czas elementy tematyki industrialnej.

Przechodząc po metalowych kładkach, gracz dostanie się do wnętrza rakiety. Po wejściu do środka, ziemia zacznie się trząść i licznik czasu zostanie ustawiony na 5 minut. Rakieta wzbije się w powietrze i zacznie cały czas lecieć w górę. Celem gracza będzie dostanie się do kolejnego segmentu rakiety, zanim ten czas upłynie. Po dostaniu się wyżej, poprzednia sekcja rakiety oddzieli się od tej w której jest gracz i licznik ponownie wróci do ustawienia na 5 minut. Po dotarciu do trzeciego i ostatniego segmentu, rakieta znajdzie się w kosmosie. Celem gracza będzie dostanie się do wyjścia z rakiety przed upływem kolejnych 5 minut. Jeśli gracz nie zdąży dostać się do konkretnego segmentu przez upływem czasu, to zginie i będzie musiał zacząć dany segment od początku.

Poziom dzieli się na trzy sekcje. Każda zawiera fragmenty wewnętrzne i zewnętrze rakiety. Gracz może znaleźć tutaj ruchome metalowe platformy, trampoliny, poręcze, rurociągi i taśmociągi, oraz obracające się okrągłe platformy z kolcami. Ponieważ gracz będzie poruszał się głównie w górę, przejścia wewnątrz rakiety są strome i ostro nachylone. Należy również uważać, aby nie spaść w dół, podczas przemierzania zewnętrznych sekcji rakiety. Dwie pierwsze sekcje rozgrywają się w ziemskiej atmosferze, na wieczornym niebie. Trzecia sekcja rozgrywa się w kosmosie nad ziemią. Pojawiają się tutaj dodatkowo przeszkody w postaci ruchomych kolczastych kul i zmian kierunku przyciągania grawitacyjnego w niektórych miejscach.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Oct
Oct sprite
Mirror
Mirror sprite
Mogu
Mogu sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Rocket Zone

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria