FANDOM

Egg Scarab (エッグスカラベ Eggusukarab?) – trzeci boss dla Sonica i Blaze w grze Sonic Rush. Walka toczy się na poziomie Mirage Road.

Opis

Egg Scarab, jak sama jego nazwa wskazuje, jest robotem przypominającym skarabeusza. Posiada trzy pary odnóży. Dwie z nich są kroczne, podczas gdy ostatnia para służy do chwytania. Robot posiada również skrzydła na odwłoku, a także możliwość wyciągania stamtąd kul do toczenia.

W zależności od tego jaka postać walczy z robotem, wygląda on różnie. W wersji Sonica posiada zielonkawą skorupę, oraz toczy czarną kulę. Pilotuje go Eggman Nega. W wersji Blaze, Egg Scarab posiada różowo-czerwoną skorupę z zielonkawym odwłokiem, a także toczy bladoniebieską kulę. Pilotuje go Eggman.

Boss

Walka toczy się na wewnątrz pustynnej świątyni, na okrągłej arenie, otaczającej stos skarbów ze złota. Egg Scarab wyciągnie na początku walki szarą kulkę, którą będzie toczyć w kierunku gracza. Po przebyciu z nią pewnego dystansu, rzuci kulę w stronę gracza i ta będzie się samodzielnie toczyć w stronę postaci. Na pewien czas będzie również wysuwała z siebie kolce, mogące zranić gracza. Aby zadać bossowi obrażenia, należy wskoczyć w toczącą się kulkę, kiedy ta ma schowane kolce. Boss odwraca się po pewnym czasie, lub po tym jak gracz do niego podejdzie, w stronę przeciwną do tej, w którą rzucił kulą, aby móc ją później złapać. Aby atak się powiódł, należy odbić kulę wtedy, kiedy boss będzie odwrócony w stronę gracza. Odbita kulka zacznie się toczyć i uderzy bossa w odwłok. Po otrzymaniu kilku ciosów boss będzie toczyć kulkę szybciej, oraz będzie mógł unikać otrzymywania od niej kontrataku, wyskakując w momencie kiedy nadlatuje. Należy ją wtedy odbić ponownie. Sama kulka będzie częściej wysuwała z siebie kolce. Dodatkowo Egg Scarab zyska nowy atak. Będzie wtedy trzepotać skrzydłami i wleci na środek pola walki. Zacznie ciskać w gracza kolejnymi kulami, które będą wybuchać. Aby uniknąć tego ataku, należy szybko zmieniać kierunek ruchu, aby bossowi było trudniej przewidzieć w którą stronę przemieści się gracz. Boss zostaje pokonany po otrzymaniu 8 ciosów.

Muzyka

Nazwa Muzyka
Metal Scratchin'
Metal Scratchin' (Część druga)

Galeria

[?
]
Galeria

Ciekawostki