FANDOM

Cudzy1 Egg Searchers are wasp-shaped mechs that can fly through the air, maneuvering into hard-to-reach positions before attacking with each of their pod weapons or releasing a barrage of bombs. The bombs drop to the ground and spark with a minor energy attack that freezes a target and ejects his or her Rings. Egg Searchers are not equipped with much armor, so a single attack is enough to bring one down. Egg Searchers can also fire Vulcan Cannons from the pods Cudzy2
Sonic the Hedgehog Official Guide

Egg Searcher – przeciwnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog (2006). Jest to robot o wyglądzie osy.

Opis Edytuj

Egg Searcher posiada na plecach wyrzutnię rakiet, które pozwalają mu strzelać w gracza ciężkimi pociskami. Z przodu ciała posiada natomiast działko pozwalające strzelać szybkimi seriami pocisków. Egg Searcher może również zrzucać w dół paraliżujące bomby. Po wylądowaniu na ziemi emitują atak energii, który zamraża ich cel i zabiera pierścienie.

Egg Searchery mogą przywoływać mniejsze robo-pody, które będą wokół nich i wystrzeliwują trzy niebieskie pociski. Pociski te mogą lecieć w gracza, lub krążyć wokół podów. Na miejsce każdego zniszczonego poda przylatuje kolejny, dlatego najlepiej jest zniszczyć samego Egg Searchera, a wszystkie jego pody ulegną autodestrukcji. Robot posiada tylko jeden punkt zdrowia.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Na poziomie Kingdom Valley znajduje się wiele drzwi, które otwierają się tylko wtedy kiedy gracz zniszczy Egg Searchera i jego pody. Jeżeli robot zostanie zniszczony zanim uda mu się przywołać pody, to drzwi się nie otworzą.