Fandom

Sonic Wiki

Egg Shuttle

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cudzy1.png Welcome aboard the Egg Shuttle, offering light-speed access to each of the park's attractions! Perfect for jittery visitors with no attention span to spare on getting there. Cudzy2.png
Doktor Eggman
Egg Shuttle
Egg Shuttle.png
Artwork z Sonic Colors
Podstawowe informacje
Pierwsze ukazanie się:
Dodatkowe informacje
Lokalizacja:

Niesamowity Międzygwiezdny Park Rozrywki Doktora Eggmana

Opis:

To forma latającego pojazdu, dzięki której można dotrzeć do każdej atrakcji w parku.

Stan końcowy:

Nieznany; najprawdopodobniej zniszczony.

Egg Shuttle (エッグシャトル Eggushatoru?) to forma latającego pojazdu, który pozwala grać w tryb wyzwania w wersji Wii w grze Sonic Colors. W trybie tym gracz może spróbować przejść wszystkie dostępne poziomy w grze naraz, a w chwili straty wszystkich żyć zostaje przeniesiony z powrotem do pierwszego aktu Tropical Resort.

Wygląd Edytuj

Można uznać, że Egg Shuttle to latająca forma pojazdu lub po prostu statek kosmiczny. Potrafi latać, a na przodzie ma ukazaną twarz Dr. Eggmana. Pokład, którym najprawdopodobniej przewożeni są pasażerowie nawiązuje do ubioru i sylwetki Doktora. Z tyłu i pod dolnym pokładem znajdują się olbrzymie, dopalacze, dzięki którym Egg Shuttle potrafi latać. Z tyłu jest ich sześć, a na dole osiem.

Historia Edytuj

Wszystko wskazuje na to, że Egg Shuttle został zbudowany przez Dr. Eggmana jako pomoc w odnalezieniu i dojechaniu do wszystkich dostępnych atrakcji w jego Niesamowitym Międzygwiezdnym Parku Rozrywki.

Sonic mógł skorzystać z Egg Shuttle dopiero po zwiedzeniu Tropical Resort, Sweet Mountain, oraz Starlight Carnival.

Egg Shuttle został najprawdopodobniej zniszczony w czasie kiedy park zawalał się przez wybuch, oraz czarną dziurę. Nie zostało to jednak przez nikogo potwierdzone.

Gameplay Edytuj

Egg Shuttle to forma wyzwania, która jest dostępna tylko w wersji na Wii w grze Sonic Colors. Chodzi w tym wyzwaniu o to aby ukończyć wszystkie etapy, które gracz jak dotąd przeszedł i nie stracić przy tym wszystkich pozostałych nam żyć, ponieważ musielibyśmy zaczynać wszystko od pierwszego aktu w Tropical Resort. Ukończenie poziomów w Egg Shuttle nie jest obowiązkowe do ukończenia gry. Gracze na poziomach, które przechodzą nie dostają Czerwonych pierścieni. Również pozostała nam energia Boostu, z którą ukończyliśmy dany akt przechodzi do następnego. Ukończenie trybu Egg Shuttle zajmuje około godziny.

Tryb Egg Shuttle jest dostępny do wypróbowania dopiero po pokonaniu obydwóch bossów na Sweet Mountain i Starlight Carnival. Dlatego też ten tryb posiada co najmniej trzech bossów do pokonania.

Ilość dostępnych poziomów w Egg Shuttle zależy od tego jak dużo przeszliśmy poziomów w normalnej rozgrywce. Więc im więcej etapów ukończyliśmy podczas fabuły, tym więcej etapów możemy rozegrać w trybie Egg Shuttle.

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki