Fandom

Sonic Wiki

Egg Spider

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Advance
Egg Spider

Następny boss >>

Egg Spider (エッグ スパイダー Eggu Supaidā?) – czwarty boss w grze Sonic Advance, z którym gracz walczy na poziomie Ice Mountain Zone.

Opis Edytuj

Egg Spider to kapsuła, w której znajduje się Eggmobil. Od pojazdu odchodzą dwa mechaniczne odnóża, którymi robot przytwierdza się od sufitu. Pomiędzy kończynami znajdują się dwa świdry, którymi Egg Spider wykonuje ataki, lub drąży otwory.

Boss Edytuj

Gracz zacznie zjeżdżać w dół śnieżnej skarpy, po czym wyląduje w zbiorniku wodnym, w którym woda sięga niemal sufitu. Po chwili po suficie zacznie poruszać się Egg Spider, przemieszczając się na boki lub tak, aby być nad graczem. Boss będzie wykonywał odwierty w lodowym suficie i zrzucał na głowę gracza ostre sople. Aby pokonać robota, gracz będzie musiał skakać w jego kokpit.

Egg Spider IMZ.png

Początek walki

W zależności od wybranej postaci, metody mogą być różne. Każda postać może wspinać się w górę po spadających soplach, aby dostać się do robota. Tails i Knuckles mogą spróbować utrzymywać się nad powierzchnią wody, wyskakując z niej w górę lub wypływając. Muszą jednak uważać, aby nie być dotkniętym lub uderzonym przez świder robota. Amy jako jedyna postać może za pomocą swojego młotka zadawać robotowi obrażenia bez wychodzenia z wody. Wystarczy, że gracz skoczy i wykona Jump Attack na odpowiedniej wysokości. Im więcej ciosów otrzyma Egg Spider, tym szybciej więcej sopli będzie zrzucał na gracza.

Egg Spider IMZ 1.png

Sonic wspinający się po soplach

Gracz musi również uważać na swój zapas powietrza, który chroni przed utonięciem w wodzie. Postać może nabrać powietrza wyskakując z wody. Po pokonaniu bossa, poziom wody obniża się i gracz nie musi się już martwić o zapas powietrza.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Spider

Więcej w Fandom

Losowa wiki