Ten artykuł dotyczy bossa z gry Sonic Rush. Być może szukałeś pierwszego bossa z Sonic Rivals?

Egg Turtle (エッグタートル Eggutātoru?) – drugi boss dla Sonica i czwarty boss dla Blaze w grze Sonic Rush. Walka toczy się na poziomie Water Palace.

Opis Edytuj

Jak sama jego nazwa wskazuje, Egg Turtle to robot przypominający wyglądem żółwia morskiego. Posiada skorupę, od której odchodzą po bokach po dwie płetwy na każdą stronę. Z tyłu odchodzi mu wiatraczek, który pozwala mu szybko pływać pod wodą. Posiada długą szyję, zakończoną głową z pojedynczym rogiem. Znajduje się w niej kokpit sterowniczy.

W zależności od tego jaka postać walczy z robotem, wygląda on różnie. W wersji Sonica posiada zieloną skorupę, głowę i płetwy; żółte kolce na plecach, a także czerwone akcenty na szyi. Pilotuje go Eggman Nega. W wersji Blaze, Egg Turle posiada różową skorupę, głowę i płetwy; niebieskie kolce na plecach, a także zielone akcenty na szyi. Pilotuje go Eggman.

Boss Edytuj

Walka toczy się na okrągłej arenie w kształcie pierścienia. Przez większą część walki jest zalana przez wodę (gracz nie może w jej jednak utonąć). Pośrodku znajduje się szeroki otwór, w którym co jakiś czas będzie znajdował się Egg Turtle. Boss będzie pływać pod wodą w różnych kierunkach. Należy uważać aby nie dotknąć go w segment ciała inny niż głowa, ponieważ może staranować gracza i zadać mu obrażenia. Kiedy porusza się w wodzie, będzie próbował zaatakować gracza, podpływając do góry, a następnie spadając na brzuch w dół. Może w ten sposób przygnieść postać i zadać jej obrażenia. Aby uniknąć tego ataku, należy szybko przemieścić się w stronę przeciwną do tej, w którą przemieszcza się Egg Turtle (najlepiej za pomoc Spin Dasha, lub Burst Dasha). Robot będzie również przepływał na środek areny. Wtedy, zacznie obracać się w kierunku gracza i po pewnym czasie wysunie swoją głowę do przodu i zaczepi nią o ziemię. Może w ten sposób zranić postać, ale jest to również okazja do zadania mu ciosu. Należy uniknąć jego ataku, a następnie wskoczyć mu na głowę od góry. Po otrzymaniu większej ilości ciosów, poziom wody będzie co jakiś czas opadał. Egg Turtle położy się na brzuchu na wybranej części pola walki. Następnie zacznie wysuwać swoją głowę z otwartą paszczą na przedłużonej szyi. Aby uniknąć tego ataku, należy podbiec do jego wysuwającej się głowy i szybko uciec, zanim robot zatrzaśnie swoje szczęki. W przeciwnym razie, gracz zostanie zraniony. Egg Turtle zacznie wtedy powoli cofać swoją głowę z powrotem do reszty ciała. Należy wtedy wskoczyć na górną część kokpitu, aby zadać bossowi cios. Po otrzymaniu uderzenia, jego głowa natychmiastowo połączy się z resztą ciała.

Boss zostaje pokonany po otrzymaniu 8 uderzeń.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Metal Scratchin'
Metal Scratchin' (Część druga)

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo przebywania pod wodą, Sonic i Blaze nie mogą utonąć w trakcie walki, z powodu braku powietrza.