Fandom

Sonic Wiki

Egg Utopia

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance 2
Egg Utopia

Następny poziom >>

Egg Utopia – siódmy poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Egg Utopia Mapa.png

Stacja kosmiczna na mapie

Egg Utopia jest poziomem rozgrywającym się na stacji kosmicznej Doktora Eggmana. Gracz porusza się zarówno po wewnętrznych częściach bazy jak i wewnętrznych.

Jak w przypadku wielu innych poziomów o tematyce kosmicznej, w Egg Utopia pojawiają się sekcje z odwróconym przyciąganiem grawitacyjnym. Oznaczone są one zielonymi znakami ze strzałkami, wskazującymi w którą stronę działa przyciąganie (podobne do tych z Crazy Gadget). Pojawiają się tutaj także działa (przypominające te z Cosmic Angel Zone) do których gracz może wskoczyć. Działa przemieszczają swoje lufy od góry do dołu, a gracz może się w dowolnym momencie z nich wystrzelić. Inne obiekty z wcześniej wspomnianego poziomu to także kolczaste kule, przemieszczające się w powietrzu.

Pojawiają się tu również rakiety, do których gracz może wsiąść. Mechanizmy te suną po ziemi, po czym wyrzucają postać do przodu. Można tu również spotkać pomarańczowe szyny i słupy, po których gracz opuszcza się w dół. Po pochyłych stokach gracz może często przemieszczać się stojąc na ruchomej platformie. Zewnętrzne części poziomu stanowią otwartą przestrzeń kosmiczną, z licznymi przepaściami.

Bossem poziomu jest Egg Frog, z którym gracz walczy na prostym terenie.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Utopia Akt 1
Egg Utopia Akt 2

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki