Fandom

Sonic Wiki

Egg Walker (Sonic Adventure 2)

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Ten artykuł dotyczy pojazdu z gry Sonic Adventure 2. Być może szukałeś bossa z gry Sonic Adventure?

Egg Walker (エッグウォーカー Eggu Uōkā?) – główny pojazd i broń Doktora Eggmana w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Egg Walker przypomina wyglądem główny pojazd Eggmana, Egg Mobile, lecz ma kilka dodatkowych elementów. Przede wszystkim posiada nogi, które pozwalają mu na poruszanie się. Po lewej stronie posiada wyrzutnię laserowych pocisków samonaprowadzających, a po prawej działko.

W trybie wieloosobowym zyskuje 2 nowe ataki: może strzelać rakietami oraz wielkim laserem. Ataki te też używane są również podczas walki w Hero Story.

Ulepszenia Edytuj

W grze, gracz może znaleźć aż 4 ulepszenia do Egg Walkera:

  • Large Cannon – wielkie działo zastępujące podstawowe Volkan Cannon Eggwalkera. Pozwala strzelać rakietowymi pociskami.
  • Laser Blaster – wyrzutnia laserowych pocisków samonaprowadzających. Zmienia kolor wystrzeliwanych pocisków i zwiększa ich zasięg.
  • Jet Engine – silniki odrzutowe zamontowane na nogach, pozwalające unosić się pojazdowi nad ziemią.
  • Protective Armor – ochronna zbroja, zwiększająca wytrzymałość Eggwalkera. Zmienia również kolor jego pancerza na czerwony.

Skórki Edytuj

Egg Walker Ulepszenia.png

Egg Walker ze wszystkimi ulepszeniami

W trybie wieloosobowym, gracz może wybrać skórkę dla Egg Walkera:

  • Camouflage (Sonic Adventure 2) – Egg Walker staje się brązowy. Do odblokowania wymagane jest przejście wszystkich misji w poziomach Doktora Eggmana.
  • Halloween – udostępniona 11 października 2001 roku na oficjalnej amerykańskiej stronie gry. Egg Walker otrzymuje wygląd podobny do dyni.
  • Christmas – udostępniona 30 listopada 2001 roku na oficjalnej amerykańskiej stronie gry. Egg Walker zmienia kolorystykę na biało-czerwoną.
  • Camouflage (Sonic Adventure 2: Battle) – Egg Walker staje się szary, a Eggman nosi czarny wojskowy mundur. Egg Walker traci możliwość strzelania pociskami samonaprowadzającymi, ale za to szybciej ładuje się jego Power Laser. Do odblokowania wymagane jest przejście wszystkich misji w poziomach Doktora Eggmana z rangą A.

W innych mediach Edytuj

Egg Walker (Archie).png

Egg Walker w Archie Comics

Archie Comics Edytuj

Osobny artykuł: Egg Walker (Archie)

Egg Walker pojawia się również w wydawnictwach Archie Comics. Egg Walker w komiksie posiada jeszcze dwa siedzenia po bokach: dla Orbota i Cubota.

W komksie, Eggman nawiązuje również do gry, mówiąc "Now you know why I am the best!" (Teraz już wiecie dlaczego jestem najlepszy!) - te same słowa wypowiada po zdobyciu rangi A w grze.

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki