FANDOM

Być może szukałeś Egg Walkera - bossa z gry Sonic Adventure, albo Egg Walkera z Sonic Adventure 2?
Cudzy1 Egg Walkers are lumbering, bipedal mechs without the flying mode of the Egg Cannons. Egg Walkers are equipped with twin Laser Cannons that fire two energy beams in a straight line. There is no deflecting this attack. Egg Walkers have weak legs, so a sweeping attack to the feet is enough to knock the robot off balance. When the robot is on one knee, attack the central unit until the mech is destroyed. Cudzy2
Sonic the Hedgehog Official Guide

Egg Walker – przeciwnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog (2006). Jest to ulepszona wersja Egg Cannon.

Opis Edytuj

Egg Walker 06 back

Egg Walker od tyłu

Egg Walker wygląda prawie identycznie jak Egg Cannon, ale posiada bardziej czerwony pancerz. Egg Walker składa się z jednostki centralnej, położonej na środku jego ciała, gdzie umieszczony jest jeden laser, oraz z dwóch większych laserów po bokach.

Egg Walker nie posiada działka, wyrzutni rakiet czy możliwości latania. Dysponuje jednak większym zasięgiem ataku. Z daleka będzie strzelać w gracza dwoma wielkimi wiązkami laserowymi. Jeśli gracz się zbliży, Egg Walker zaatakuje go pojedynczym laserem, albo serią sześciu laserów z kokpitu. Podobnie jak Egg Cannon jest bardzo wytrzymały, ale powolny. Można go sparaliżować, jeśli uderzy się w jednostkę centralną niebieską skrzynią, Grab All albo Włócznią Chaosu. Atakowanie pojedynczej nogi sprawi że Egg Walker nie będzie się mógł poruszać przez pewien czas, ale zaatakowanie obu nóg całkowicie go unieruchomi.

Ciekawostki Edytuj