FANDOM

Ten artykuł dotyczy monitora zadającego obrażenia. Jeżeli szukałeś artykułu o głównym antagoniście serii, kliknij tutaj.

Monitor z Doktorem Eggmanem znany również jak Eggman Mark (エッグマンマーク Eggumanmāku?)monitor pojawiający się w kilku grach z serii. W przeciwieństwie do innych monitorów, nie daje on żadnych power-upów, ale zadaje obrażenia postaciom.

Opis Edytuj

S2 eggman
Monitor ten wyświetla głowę Doktora Eggmana w złowieszczym uśmiechu. Po zniszczeniu zadaje obrażenia postaci w taki sam sposób jak przeciwnicy. Monitor z Eggmanem jest dość rzadko spotykany. Po raz pierwszy pojawia się w grze Sonic the Hedgehog 2. Później pojawia się w Sonic the Hedgehog 3, Sonic & Knuckles oraz Sonic Blast.

W Sonicu 2, monitor ten można znaleźć jedynie w trybie dla dwóch graczy. Ponadto nie pojawia się on bezpośrednio, ale musi zostać wylosowany. W reedycji z 2013 roku pojawia się także w trybie dla jednego gracza. Pojawia się w dodanych ekskluzywnych dla wybranych postaci ścieżkach.

W Sonicu 3 monitor pojawia się dosyć rzadko. Można go spotkać w: drugim akcie Hydrocity Zone; drugim akcie IceCap Zone oraz drugim akcie Launch Base Zone.

W Sonic & Knuckles monitor ten pojawia się równie rzadko. Pojawia się w: pierwszym akcie Mushroom Hill Zone; drugim akcie Lava Reef Zone oraz drugim akcie Death Egg Zone.

W Sonic Blast monitor nie zadaje obrażeń, a jedynie pełni funkcję pustego monitora. Można go znaleźć zarówno wolno stojącego jak i wylosować z losowego monitora.

Galeria Edytuj

Sprites Edytuj

</div></div>

Zrzuty ekranu Edytuj

</div></div>

Ciekawostki Edytuj

  • S1 eggman
    Monitor ten początkowo był planowany do użycia w Sonic the Hedgehog, jednak nie został on wykorzystany. Pojawia się on w trybie debugowania w reedycji z 2013, gdzie działa tak samo jak w innych grach.
  • W wyniku połączenia gier Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic & Knuckles, monitory z Eggmanem w Launch Base Zone zostają zastąpione innymi power-upami.
  • Monitor ten nie powinien być mylony z Item Boksem pojawiającym się w Sonic Adventure 2. Co prawda przedstawia on głowę Eggmana, jednak pełni on funkcję dodatkowego życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki