FANDOM

Eggman Bombom – przedmioty pojawiające się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Jest to ładunek wybuchowy skonstruowany przez Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

Eggman Bombom to zaawansowane technologicznie, przenośne bomby. Posiadają licznik, z symbolem Imperium Eggmana. Mimo swoich niewielkich rozmiarów, kilka takich bomb jest w stanie wytworzyć ogromną eksplozję, o zasięgu obejmującym całą wyspę.

Historia Edytuj

W trakcie ataku na Prison Island, Doktor Eggman wręczył Shadowowi paczkę Eggman Bombom, aby ten podłożył ją do zbrojowni. Ładunki wybuchowe miały stworzyć eksplozję, która zrównałaby wyspę z ziemią i zasłoniłaby drogę ucieczki złoczyńców. Shadow, zgodnie z rozkazem doktora, ustawił licznik na piętnaście minut. Czarny jeż uratował potem Rouge, uwięzioną w magazynie ze Szmaragdami Chaosu, a ładunki wybuchowe eksplodowały, wysadzając wyspę i położone w zatoce lotniskowce.

Jak się później okazało, zniszczeniom uległa głównie baza GUN na wyspie.

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Eggman Bombom ep 35

Eggman Bombom w Sonic X

Osobny artykuł: Eggman Bombom (Sonic X)
Eggman Bombom pojawia się również w serialu anime Sonic X. Pełnią taką samą rolę jak w Sonic Adventure 2, pojawiając się w trakcie Sagi Shadowa.