FANDOM

Eggman Empire Fortress – ostateczna forteca Imperium Eggmana pojawiająca się w grze Sonic Forces. W miejscu tym Infinite narodził się na nowo, zakładając sobie finalny prototyp Phantom Ruby. Pod koniec wojny z Resistance, siły Doktora Eggmana stoczyły tutaj bitwę, która przesądziła o losach świata.

Opis Edytuj

Eggman Empire Fortress położona jest na jałowym pustkowiu, otoczonym przez góry. Nie rośnie tutaj żadna roślinność. Niebo jest pochmurne, a ziemia szara i wysuszona. Fortecę otaczają wysokie mury, a aby się do niej dostać trzeba pokonać niebezpieczne przejścia z przepaściami wypełnionymi przez lasery. Centralnym punktem bazy jest wielka wieża, dookoła której krążą metalowe obręcze. Głęboko pod fortecą mieści się główny generator mocy dla Phantom Ruby, zasilany przez trzy prototypy w kapsułach. W tle można również zaobserwować walczące statki Resistance i floty Eggmana. Poziomy jakie się tutaj znajdują to: Imperial Tower, Mortar Canyon, Iron Fortress i Final Judgement.

Historia Edytuj

Sonic Forces cutscene 363

Finałowa bitwa pod fortecą Imperium Eggmana

W trakcie wydarzeń z Sonic Forces Doktor Eggman stworzył w Eggman Empire Fortress ostateczny prototyp Phantom Ruby, który potem otrzymał Infinite. Odrodzony na nowo złoczyńca pozwolił doktorowi podbić 99,9% świata. Po tym jak Resistance odzyskało większość planety, armia prowadzona przez Knucklesa dokonała ataku na fortecę Imperium Eggmana. Armia Knucklesa, złożona z piechoty i latającej floty, stoczyła bitwę z replikami złoczyńców, które nasyłał na nich Infinite. Wszystko okazało się jednak pułapką Eggmana. Infinite stworzył na niebie iluzję spadającego słońca, które miało zniszczyć wszystkich bohaterów. Ostatecznie słońce zostało anulowane przez Avatara, który dokonał tego dzięki mocy prototypu Phantom Ruby. Po zniknięciu słońca Knuckles poprowadził swoje siły do ponownego ataku na repliki, a Sonic udał się do wnętrza bazy. Doszło tam do ostatecznej walki z Infinitem, w trakcie której do jeża dołączył Avatar. Sonic i Avatar wspólnymi siłami pokonali złoczyńcę, który został zaabsorbowany z powrotem do wieży. Klasyczny Sonic pomógł bohaterom zlokalizować generator mocy dla Phantom Ruby, który potem zniszczyli Sonic i Avatar. Generator okazał się jednak być tylko zmyłką, dzięki której Eggman zdążył przekazać moc Phantom Ruby do swojego Death Egg Robota, tworząc niezniszczalny rubin. Ostatecznie współczesny i klasyczny Sonic, wraz z Avatarem pokonali Eggmana i zniszczyli Phantom Ruby. Wszystkie iluzje jakie stworzył rubin zniknęły, a bitwa dobiegła końca. Po zakończonej wojnie forteca Imperium Eggmana została najprawdopodobniej porzucona lub zniszczona.