FANDOM

Electric Egg Zone – szósty i ostatni poziom w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Electric Egg Zone to tajna baza Eggmana, położona gdzieś na Południowej Wyspie. Jest to ostatnia linia obrony doktora, przed Soniciem i Tailsem.

Baza jest w całości zbudowana z metalu, a także materiałów przypominających komputerowe procesory i kable, podobne do tych widzianych w poziomach osadzonych w cyberprzestrzeni. W Electric Egg Zone można znaleźć wiele przepaści i pułapek. Często spotyka się tutaj taśmociągi, których kierunek poruszania jest zazwyczaj przeciwny do kierunku w którym musi iść gracz, dlatego spowalniają one postać. Na dodatek, nad taśmociągami zamontowane są wyrzutnie laserów, które starają się namierzyć gracza i wystrzelić w niego swoje pociski. Oprócz tego, powszechne są także rurociągi transportujące gracza, a także generatory badników Bomb. Rzadziej spotyka się tu również windy, które kursują po stromych przejściach w dół.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Laser Walker

Boss poziomu Electric Egg Zone i jednocześnie finałowy boss w Sonic Chaos to Laser Walker - maszyna krocząca Eggmana. Podczas walki boss wystrzeliwuje małe pociski, które odbijają się od krawędzi ekranu i utrudniają graczowi unikanie otrzymywania obrażeń. Przed otrzymaniem ostatniego uderzenia Laser Walker przekształci się w latający Egg Mobile i będzie próbował staranować gracza, zabijając go natychmiastowo.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Beeton
Beeton sprite
Bomb
Prawdopodobnie-bomb sonic chaos-spr

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Electric Egg Zone
Electric Egg Zone (Akt 3)

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]
Galeria