Fandom

Sonic Wiki

Emblemat

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Emblemat (エンブレム Enburemu?) – obiekty pojawiające się w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure 2 oraz Sonic Heroes. Otrzymuje się je po przejściu poziomu, wypełnieniu określonych wymagań lub przejściu misji.

Dodatkowo w Sonic Adventure DX emblematy są porozrzucane w losowych miejscach na Polach Przygód.

Opis Edytuj

Emblematy to wielkie pierścienie ze skrzydłami. W serii Sonic Adventure znajduje się na nim Sonic, a w Sonic Heroes symbole prędkości, siły i latania. Wygląd emblematów jest nawiązanie do ekranów tytułowych wczesnych gier z serii na konsolę Mega Drive.

W Sonic Adventure jest 130 emblematów, w Sonic Adventure 2 jest ich 180, a w Sonic Heroes jest ich 120 (119 dla drużyn + 1 dla finałowego bossa).

W zależności od ilości zebranych emblematów można odblokować pewne przedmioty, postacie, poziomy lub mini-gry. W Sonic Adventure DX po zdobyciu wszystkich emblematów można odblokować Metal Sonica w trybie trial, w Sonic Adventure 2 po zdobyciu ich wszystkich można odblokować poziom Green Hill, a w Sonic Heroes po zdobyciu wszystkich można odblokować pozostałe 6 trybów rozgrywki w grze wieloosobowej.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach Archiego okna w domu Sonica mają kształt podobny do emblematu.
ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki