Fandom

Sonic Wiki

Emerald Coast (Sonic Generations)

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ten artykuł dotyczy poziomu Ery Dreamcasta z Sonic Generations. Zobacz też inne znaczenia tego wyrażenia.

<< Poprzedni poziom

Sonic Generations (3DS)
Emerald Coast

Następny poziom >>

Emerald Coast (エメラルドコースト Emerarudokōsuto?) – czwarty poziom w grze Sonic Generations. Rozpoczyna Erę Dreamcasta. Pojawia się w wersji gry na Nintendo 3DS. Jest remakiem poziomu Emerald Coast z Sonic Adventure.

Opis Edytuj

Akt 1 Edytuj

Akt 1 rozgrywany jest przez Klasycznego Sonica i w dużym stopniu opiera się na pierwszej sekcji oryginalnego poziomu. Rozpoczyna się on na piaszczystej plaży, gdzie w tle położony jest nadmorski kurort, oraz kilka stołów z parasolami i krzesłami. Dalsze sekcje są podzielone. Górne stanowią zielone wzgórza i klify, przecinane drewnianymi pomostami. Dolne są z kolei piaszczystymi plażami, z niewielkimi wzgórzami porośniętymi trawą. Oprócz znanych z oryginalnego poziomu paneli skoku, dochodzą tutaj również przeszkody w postaci generujących się co jakiś czas blokad na drodze. Mają one postać pionowych barier, które co jakiś czas rozsuwają się i zwijają, blokując przejście. Oprócz tego pojawiają się tu różnej wielkości pętle, oraz wietrzne słupy, które unoszą postać do góry.

Akt ten zawiera również sekcję pościgu orki za Klasycznym Soniciem. Gracz będzie biegł w prawą stronę drewnianego pomostu, podczas gdy lewa będzie stale niszczona przez nadpływającą orkę. Następnie Sonic wyskoczy z rampy z pomostu i przelatując na drugi brzeg, orka wyskoczy z wody i będzie próbowała pożreć gracza, ale nie uda jej się to i wyląduje z powrotem w wodzie. Dalsze, końcowe sekcje obejmują zielone wzgórza i małą grotę, zalaną od dołu wodą, a także znany kamienny most, ze szklaną wieżą, widziany pod koniec pierwszego etapu oryginalnego poziomu.

Akt 2 Edytuj

Akt 2 rozpoczyna się na drewnianym pomoście, a następnie przechodzi w zielone wzgórza i klify. Te z kolei są co jakiś czas przecinane przez drewniane pomosty. Z poprzedniego poziomu powracają tutaj pętle i panele skoku, a także wietrzne słupy. Jest dłuższy i bardziej rozbudowany od pierwszego aktu, zawierając wiele sekcji nastawionych na szybką rozgrywkę. Orka ścigająca Nowoczesnego Sonica jest teraz bardziej agresywna niż w poprzednim akcie. Podobnie jak poprzednio niszczy drewniany pomost, a gracz przed nią ucieka. Pod koniec wyskakuje z mostu w górę, a orka razem za nim, próbując pożreć gracza. Sonic może wykonywać w powietrzu akrobacje, aby potem wylądować na położonym wyżej klifie. Sonic wskoczy przez małą szparę, między dwoma klifami i znajdzie się na położonej wyżej platformie, natomiast orka nie zmieści się i uderzy głową w spodnią część skały i spadnie z powrotem do wody.

Misje Edytuj

Akt 1 Edytuj

  • Perfection – Ukończ Emerald Coast w 3:00.00 bez otrzymania obrażeń!
  • Ring Collector – Zbierz 25 pierścieni w Emerald Coast w czasie 0:30.00!
  • Keep the Pace – Zbierz zegary i przejdź Emerald Coast zanim upłynie czas!
  • Rampage! – Zniszcz 20 przeciwników w Emerald Coast w czasie 1:30.00!
  • Stealth Attack – Ukończ Emerald Coast w czasie 3:00.00 bez niszczenia przeciwników!
  • Item Collector – Zniszcz wszystkie Item Boxy w Emerald Coast w czasie1:00.00!
  • Special Trial – Ucieknij przed orką w Emerald Coast w 0:30.00!

Akt 2 Edytuj

  • Die-Hard – Ukończ Emerald Coast w czasie 2:30.00 bez utraty życia!
  • Special Trial – Ukończ Emerald Coast w czasie 1:30:00 bez wchodzenia do wody!

Rangi Edytuj

Ranga Wymagania
Akt 1 Akt 2
RangaS.png 0:00.00 - 2:35.00 0:00.00 - 1:55.00
RangaA.png 2:35.01 - 2:55.00 1:55.01 - 2:20.00
RangaB.png 2:55.01 - 3:20.00 2:20.01 - 2:45.00
RangaC.png 3:20.01 - 3:35.00 2:45.01 - 3:10.00
RangaD.png 3:35.01 - 9:59.99 3:10.01 - 9:59.99

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Emerald Coast - Akt 1
Emerald Coast - Akt 2

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka aktu 1 oparta jest na "Azure Blue World", a aktu 2 na "Windy and Ripply". Czyni to Emerald Coast jedynym poziomem, w którym remiksy klasyczny i nowoczesny nie są oparte na tej samej piosence.
    • Widać to również w rozgrywce. Poziom Klasycznego Sonica rozgrywa się w Azure Blue World, a Nowoczesnego w Windy and Ripply.
  • Jest to jedyny poziom w wersji na Nintendo 3DS, w którym Nowoczesny Sonic może wykonywać triki.
  • Nowoczesny remiks pojawia się ponownie w grze Mario & Sonic at the 2012 London Olympic Games.

Więcej w Fandom

Losowa wiki