Fandom

Sonic Wiki

Eternal Engine

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Eternal Engine

Następny poziom >>

Eternal Engine – trzynasty poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Miles "Tails" Prower.

Historia Edytuj

Po dostaniu się na Kosmiczną Kolonię ARK, Tails i Sonic ruszają powstrzymać Eggmana przed wystrzeleniem promienia z Eclipse Cannon.

Opis Edytuj

Eternal Engine ma miejsce wewnątrz kolonii ARK. Gracz rozpoczyna poziom w wysokim pokoju, z którego wyjście stanowią rozsuwane drzwi. Gracz będzie następnie mijał kolejne korytarze kolonii, a także inne wysokie pomieszczenia, poruszając się w górę kolonii. Czasami gracz będzie musiał przejść przez zewnętrzną część kolonii, skacząc i wspinając się po ruchomych platformach. Przy niektórych oknach kolonii zamontowane są dynamity, które po zestrzeleniu wybuchają, tworząc dziury w ścianach. Tails może zostać wciągnięty przez te dziury w przestrzeń kosmiczną. Niektóre korytarze oddzielone są od siebie laserami i bardzo często znajdują się w nich pojawiające się co jakiś czas kapsuły, z silnie wybuchową substancją.

Pod koniec poziomu, gracz będzie skakał w głąb kolonii, gdzie wyląduje na ruchomej metalowej platformie. Celem Tailsa będzie zniszczenie generatora mocy kolonii, strzelając w wyznaczone do tego miejsca. Generator emituje w stronę gracza wybuchowe pociski, które mogą zranić Tailsa. Po zniszczeniu generatora, graczu ukończy poziom.

Jest to pierwszy poziom w Hero Story, na którym gracz napotyka nowy typ przeciwnika: Artificial Chaos.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Zniszcz generator mocy kolonii!
  • A-Rank: 35 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 3:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:45

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 3 minuty!
  • A-Rank: 30 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode!
  • A-Rank: 35 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
On The Edge

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki