FANDOM

Exception (イクセプション Ikusepushon?) – dodatkowy poziom w grze Sonic Rush, na którym gracz toczy walkę z prawdziwym finałowym bossem: Egg Salamanderem. Aby się na niego dostać, gracz musi zebrać wszystkie siedem Szmaragdów Chaosu, jako Sonic na specjalnych poziomach, oraz Szmaragdów Sol, które zdobywa Blaze po pokonaniu każdego bossa.

Opis Edytuj

Exception to międzywymiarowa szczelina, utworzona przez łączenie się świata Sonica ze światem Blaze. Eggman i Eggman Nega planują wykorzystać ją do zbudowania swojego Imperium Eggmana, obejmującego oba wymiary.

Poziom składa się z walki z prawdziwym finałowym bossem gry: Egg Salamanderem. Gracz naprzemiennie steruje tutaj Super Soniciem i Burning Blaze, którzy na początku walki muszą unikać laserów wystrzeliwanych przez bossa, a także unoszących się w przestrzeni meteorytów, które odrzucają ich do tyłu. Bohaterowie mogą je jednak niszczyć Super Sonic Boostem i Burning Fire Boostem. Za każdym razem kiedy Egg Salamander otrzymuje wystarczającą ilość ciosów, odlatuje do tyłu i wchodzi do wielkiej maszyny, znajdującej się na końcu szczeliny. Następnie wychodzi z jej drugiej części, zmieniając formę i atakując kolejną postać.

Super Sonic i Burning Blaze łącza w końcu siły i wspólnie uderzają w robota, z taką siłą, że ten leci przez większą część szczeliny, a następnie wybucha. Sonic żegna się następnie z Blaze, która wraca do swojego wymiaru, po czym niebieski jeż również rusza z powrotem do swojego.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Wrapped in Black
Wrapped in Black (Część druga)

Ciekawostki Edytuj