FANDOM

F-6t Big Foot – pierwszy boss w historii Dark w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle, a także przeciwnik w grze Shadow the Hedgehog.

Opis Edytuj

Big Foot jest wielkim robotem. Składa się z kokpitu, w którym zamontowany jest karabin maszynowy. Od kokpitu odchodzą dwie nogi, i zamontowane na barkach dwie wyrzutnie rakiet.

Sonic Adventure 2 Edytuj

F-6t Big Foot pojawił się po raz pierwszy w grze Sonic Adventure 2, jako pierwszy boss w historii Hero. Walczy z nim Sonic po ukończeniu poziomu City Escape.

Robot będzie początkowo latał nad areną, strzelając do gracza z karabinu maszynowego. Jego ataków można uniknąć za pomocą skoków. Gracz może również użyć pobliskich skrzyń, aby zranić robota kiedy ten jest w powietrzu. Po kilku okrążeniach wokół pola walki, F-6t Big Foot wyląduje na ziemi i zacznie strzelać w gracza rakietami. Będzie go można wtedy zranić skokiem w kokpit. Po otrzymaniu czterech ciosów boss zostanie pokonany.

Shadow the Hedgehog Edytuj

F-6t Big Foot powrócił w grze Shadow the Hedgehog, gdzie służy jako przeciwnik. W grze można wyróżnić dwa typy tych robotów.

Big Foot typu A Edytuj

Big Foot typu A składa się wyłącznie z kokpitu i nóg. Nie posiada wyrzutni rakiet. Robot posiada silny karabin maszynowy, z którego może wystrzeliwać potężne serie pocisków. Porusza się po ziemi za pomocą nóg, lub lata nad ziemią strzelając do wrogów. Może powoli przemieszczać się na boki lub stać w miejscu podczas przebywania w powietrzu. Posiada bardzo dużo punktów zdrowia i jest najpotężniejszym robotem GUN. Po zniszczeniu upuszcza swoją broń, która może być podniesiona przez gracza.

Big Foot typu B Edytuj

Big Foot typu B jest podobny do swojego pierwowzoru z gry Sonic Adventure 2, lecz w innych, bardziej maskujących kolorach. Składa się z kokpitu i nóg, a także dwóch wyrzutni rakiet na barkach, z których może strzelać w gracza samonaprowadzającymi rakietowymi pociskami. Porusza się po ziemi za pomocą nóg, lub lata nad ziemią strzelając do wrogów. Może powoli przemieszczać się na boki lub stać w miejscu podczas przebywania w powietrzu. Posiada bardzo dużo punktów zdrowia i jest najpotężniejszym robotem GUN. Po zniszczeniu upuszcza swoją broń, która może być podniesiona przez gracza.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

F-6t Big Foot pojawia się kilka razy w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanej przez Archie Comics. Pojawiły się po raz pierwszy w 38. numerze komiksu Sonic Universe.

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Big Foot (Sonic X)
F-6t Big Foot Sonic X

Big Foot w Sonic X

Big Foot pojawił się w odcinku Uciekinier Sonic.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
GUN Mobile

Galeria Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Shadow the Hedgehog Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Big Foot jest nazwany od imienia "Wielkiej Stopy" (ang. Bigfoot), gdyż jest dużo większy od postaci takich jak Sonic.

Zobacz też Edytuj