FANDOM

Falco (ファルコ Faruko?) – robot pojawiający się w grach Sonic Heroes i Sonic Rush.

Opis Edytuj

Falco to roboty o wyglądzie sokołów, będące jednocześnie miniaturą Egg Hawka. Posiadają dwa skrzydła po bokach, oraz silniki odrzutowe na tyłach.

Historia Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Falco to najszybszy i jednocześnie najsłabszy pod względem punktów życia przeciwnik w Sonic Heroes. Roboty będą okazyjnie pojawiały się na poziomach, przelatując szybko nad drużyną gracza. Mogą zrzucać na pole bitwy Egg Pawny, lub Egg Knighty. Niektóre mogą zrzucać bomby. Mogą być zniszczone przez wszystkie formacje, lecz najskuteczniejszym atakiem przeciwko Falco jest Thunder Shoot.

Falco mogą również stanowić przeszkody dla graczy, szczególnie podczas latania na śmigle na poziomie Egg Fleet. Pojawiają się też w walkach z bossami, zrzucając na pole bitwy dodatkowe wsparcie dla Eggmana.

Sonic Rush Edytuj

Falco sprite

Falco pojawiają się tylko na poziomie Altitude Limit. W przeciwieństwie do poprzedniej gry, mają niebieski pancerz i inny kształt ciała. Poruszają się w powietrzu, lecąc od jednej do drugiej strony ekranu. Kiedy wykryją gracza obniżą wysokość swojego lotu i będą próbowały staranować wroga. Można je zniszczyć Spin Jumpem lub Axel Jumpem.

Ciekawostki Edytuj